يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۰۶۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
مستند 162 با محوریت نقد عملکرد و رویکردهای صدا و سیما عصر امروز رونمایی می‌شود
مستند 162 که در خصوص نقد عملکرد و رویکردهای صدا و سیماست، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) ساخته شده، عصر امروز در این دانشگاه رونمایی می‌شود.
 
رونمایی از این مستند ساعت 18:30 امروز، با حضور نایب رئیس و دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما، بیژن نوباوه و مهدی کوچک‌زاده از نمایندگان مجلس‌ و جمعی از فعالان رسانه‌ای در مورد عملکردهای صدا و سیما انجام می‌شود.
 
به گزارش فارس، نمایش مستند 162 برای اولین بار در سالن همایش‌های دانشگاه امام صادق (ع) واقع در بزرگراه شهید چمران پل مدیریت برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها