کد خبر: ۱۰۱۷۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۲ دی ۱۳۹۱
مجموعه داستان‌های مربوط به فتنه 88 در آستانه فرارسیدن 9 دی به صورت سراسری در کل کشور توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» به مناسبت حماسه 9 دی، شش کتاب با موضوع «فتنه» را آماده توزیع در سراسر کشور کرده است.

از عناوین این کتا‌ب‌ها می‌توان به مجموعه داستان‌های «چت مقدس»، «عاشورای اغتشاش» و «دختران فیروزه‌ای» و مجموعه خاطرات به «خرابکار اجاره‌ای»، «دانشجو»، «جنبش یا کرنش» و «من مدیر جلسه‌ام» اشاره کرد.

کتاب «چت مقدس»، از بهترین داستان‌های کوتاه و نیمه بلند با موضوع «فتنه» است که توسط داستان‌نویسان متعهد کشور برای شرکت در جشنواره «داستان فتنه» نگارش یافته که در این کتاب گردآمده است.

کتاب «چت مقدس» دربردارنده 200 صفحه است که در سال 1388 با شمارگان 2000 نسخه با قیمت 4800 تومان در قطع رقعی به کوشش «رحیم مخدومی» منتشر و روانه بازار نشر شد.

مجموعه داستان «عاشورای اغتشاش» نیز در برگیرنده مجموعه داستانک و داستان کوتاه از بهترین آثار ارسالی به جشنواره «داستان فتنه» است که در زمستان سال گذشته برای سومین بار در شمارگان 3000 نسخه و با قیمت 3000 تومان روانه بازار کتاب شد.

مضمون کتاب «خرابکار اجاره‌ای (مجموعه خاطرات فتنه)» به بحث و جدل روزهای داغ تبلیغات انتخابات در گوشه و کنار کشور و ماجراهایی پرفراز و نشیب و خوانـدنی این کتاب از روزهـای عاشـورایی مقابـله مـردم بسیجی با فتنه گران، اختصاص دارد.

رحیم مخدومی این اثر را در 128 صفحه در شمارگان 4000 نسخه با قیمت 2500 تومان منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه کرده است.

کتاب «دختران فیروزه‌ای» عنوان دیگری از کتاب‌هایی است که مؤسسه فرهنگی هنری «رسول آفتاب» آن را به مناسبت فرارسیدن 9 دی در سطح کشور توزیع کرده است.

این اثر مجموعه داستانک با موضوع «فتنه و بیداری» به قلم «محمدحسن ابوحمزه» حائز رتبه نخست جشنواره «داستان فتنه و بیداری» است که در اوایل امسال در شمارگان 4000 نسخه و با قیمت 3000 تومان منتشر و روانه بازار نشر شد.

«دانشجو، جنبش یا کرنش» نام دیگری از آثار فتنه است که به خاطرات دانشجویان و فضای دانشگاه در دوران فتنه 88، اختصاص دارد که این کتاب نیر در بهار 1391 در شمارگان 4000 نسخه و با قیمت 3000 تومان توسط «رحیم مخدومی» به چاپ رسید.

کتاب دیگر این مؤسسه فرهنگی هنری با موضوع «فتنه» به «من مدیر جلسه‌ام» مربوط می‌شود که مضمون این اثر به خاطرات خواندنی دیدار اعضای ستاد چهار کاندیدای ریاست جمهوری (دوره دهم) با مقام معظم رهبری و خاطرات فعالان فرهنگی، «حاج سعید قاسمی». «مهدی کوچک‌زاده»، «وحید یامین‌پور»، «وحید جلیلی»، «میثم نیلی»، «مازیار بیژنی»، «میثم محمدحسنی»، «غلامحسین متو»، «محسن منصوری» و «جعفر فرجی» درباره «فتنه» اختصاص دارد.

کتاب «من مدیر جلسه‌‌ام» برای نخستین بار در اوایل امسال با شمارگان 3000 نسخه و با قیمت 4000 تومان در قطع رقعی در 152صفحه توسط «رحیم مخدومی» منتشر و بر روی گیشه‌های کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها