يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۱۹۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۳ دی ۱۳۹۱

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز یکشنبه از علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی خود و مدیر عامل خبرگزاری ایرنا، در بیمارستان آتیه عیادت کرد.

رئیس جمهود در جریان این عیادت در گفت‌وگو با پزشک جوانفکر، از آخرین وضعیت جسمی‌‌ وی اطلاع یافته و ضمن دعا برای بهبودی‌ کامل، بر رسیدگی و مراقبت از وی تاکید کرد.

پزشک معالج جوانفکر نیز توضیحاتی درباره وضعیت جسمی و پزشکی جوانفکر و روند بهبودی وی ارائه کرد.

علی‌اکبر جوانفکر از چهارشنبه شب (20 آذرماه) که برای مدت 4 روز به مرخصی آمده، برای درمان در بیمارستان آتیه تهران بستری شده و تحت نظر پزشکان داخلی و قلب قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها