يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۱۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۹     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
این روزها اخبار نگران کننده ای از ورود مستقیم برخی سفارتخانه های خارجی در برپایی مجالس شبانه و پارتی های مختلط به گوش می رسد که متاسفانه با سکوت و انفعال مسوولان وزارتخارجه کشورمان همراه بوده است.

به گزارش مشرق، مراسم های مختلفی که برخی سفارتخانه ها به بهانه هایی چون تجلیل از دانشجویان و فارغ التحصیلان زبان های خارجی، گرامیداشت روزهای ملی و استقلال و بزرگداشت چهره های فرهنگی و هنری برگزار می کنند از دیرباز بستری برای شناسایی و جذب نیروهای نخبه و مستعد همکاری های امنیتی بوده و از این طریق به اطلاعات ارزشمندی نیز تاکنون دست یافته اند.

اما آنچه که در ماههای اخیر از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است برپایی مراسم های مختلط و مبتذلی بوده که به نظر می رسد هدف گذاری امنیتی این مجالس ، شناسایی و جذب نیروهای بی هویت و بی قید برای تشکیل شبکه های رسانه ای و مجازی و همچنین تامین نیروهای پیاده نظام برای تجمعات خیابانی و آشوب های کور و یا هدفمندی باشد که سخت برای تحقق آن برنامه ریزی کرده اند.
براساس این گزارش، به عنوان نمونه در هفته گذشته بیش از 80 دختر و پسر در پارتی مختلطی در الهیه تهران بازداشت شدند که در میان آنها بیش از 25 نفر از وابستگان سفارتخانه های خارجی در تهران حضور داشتند.


پیگیری های مشرق از محل برگزاری این پارتی که متعلق به وابستگان سفارت یک کشور اروپایی است نشان می دهد وابستگان دیگری هم از سفارت خانه های اروپایی در آن حضور داشته اند که در فتنه سال 88 امتحان خوبی از خود نشان نداده اند.


بازداشت فرزند سفیر کشوری عربی در این پارتی و جنجال سازی های بعدی آقای سفیر درباره علت مورد بازخواست قرار گرفتن فرزندش در حالی صورت گرفت که مردم کشورمان انتظار داشتند این سفیر به دلیل کشتار شیعیان و ظلمی که برآنان می رود، توسط دستگاه دیپلماسی احضار و مورد بازخواست قرار بگیرد.
اما نه تنها چنین اقدامی صورت نمی گیرد بلکه متولیان برگزاری این پارتی های مشکوک، با جنجال سازی علیه نیروهای انتظامی کشورمان از موضعی طلبکارانه و قیم مابانه برخورد می کنند که جای تاسف و تامل بسیار دارد.


این مماشات و انفعال در حالی صورت می گیرد که سایر کشورها خصوصا کشورهای غربی، به بهانه های واهی و بعضا دخالت جویانه ، سفرای ایران را احضار و تذکرات شدید خارج از عرف دیپلماتیک را انجام می دهند.


فتنه سال 88 و همچنین 25 بهمن امسال نشان داد که سرویس های امنیتی غربی به ویژه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به شدت از کمبود پیاده نظام خیابانی جهت مشابه سازی انقلاب های رنگین رنج می برند و در این میان با ابزارهایی چون جاذبه های جنسی، مواد مخدر و تزریق دلار سعی دارند از میان نسل جوان امروز سربازگیری کرده و اقدام به شکستن خطوط قرمز و پاکسازی میادین مین نمایند که هوشیاری و اقتدار هرچه بیشتر دستگاه های امنیتی و دیپلماسی را طلب می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها