يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۲۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۰۴ دی ۱۳۹۱
افتتاحیه سومین جشنواره مردمی فیلم عمار دارای حاشیه‌های جذاب و جالبی بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره مردمی فیلم عمار دارای حاشیه‌های جذاب و جالبی بود که در زیر می‌آید.
 
* وحید جلیلی خود آغاز بخش افتتاحیه جشنواره عمار است؛ او قرائت قرآن را انجام می‌دهد.
 
* مجری برنامه محمدصادق باطنی است؛ او برگزیده دور دوم جشنواره با فیلم جنجالی دوپینگی‌ها با موضوع اکران «جدایی نادر از سیمین» و «اخراجی‌ها 3» بوده است.
 
* صیدالی برترین اکران کننده مردمی جشنواره‌ عمار می‌گوید که اکران‌هایش در ایذه موجب رغبت جوان‌ها به تولید مستند در این شهر شده است اما با دست خالی؛ با نورپردازی با چراغ موتور و تراولینگ با فرغون و نتیجه آن 5 مستندی است که هر چند با تکنیک پایین اما امسال به جشنواره ارسال شده است.
 
* مادران شهید در کلیپی به سینماگران عماری توصیه‌هایی می‌کنند که شنیدنی است؛ مادر شهید پیچک می‌گوید فرزندم را درست به تصویر نکشیده‌اند.
 
* مستند زیبایی از بهزاد بهزادپور پخش می‌شود و همه را به یاد خداحافظ رفیق و شب آفتابی‌اش و بی‌رحمی سینمای امروز می‌اندازد.
 
* از ابتدای مراسم تا تقدیر از بهزاد‌پور، تشویق‌ها صلوات است اما با بالا آمدن بهزاد‌پور نخستین تشویق‌ سالن را منفجر می‌کند تشویقی ممتد که از وجد سالن از تقدیر از بهزاد‌پور خبر می‌دهد.
 
* مجری برنامه از اول گفته که جشنواره مردمی است و همه مشکلی ممکن است پیش بیاید و این مشکل درباره مستند تهیه شده تقدیر از رحیم مخدومی رخ می‌دهد؛ مشکلی که 14 صلوات جضار هم آن را رفع نمی‌‌کند.
 
* انسیه شاه‌حسینی، ناصر هاشم‌زاده، ابراهیم فیاض، علی محمد مودب، محمد حسین بدری، کلعلی بابایی، رحیم مخدومی، بهزاد بهزادپور، نادر طالب‌زاده و ... از جمله هنرمندان و شعرایی هستند که در افتتاحیه حضور دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها