يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۲۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۴     ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
پس از اینکه متولیان دفتر حضرت آیت الله بهجت باقیمانده وجوهات شرعیه ای که در حساب ایشان بوده به خدمت مقام معظم رهبری(حفظه الله) تحویل دادند رهبر معظم انقلاب دستور فرمودند تا اتمام وجوهات به نام خود آن مرجع فقید طبق روال گذشته به عنوان شهریه در اختیار طلاب قرار گیرد.

بنا بر اخبار رسیده به پایگاه 598،  در پی گذشت مدتی از ارتحال بزرگ مرجع عالم تشیع حضرت آیت الله العظمی بهجت(رضوان الله تعالی) متولیان دفتر ایشان اعلام نمودند که باقیمانده وجوهات شرعیه ای  که در حساب ایشان بوده است به خدمت مقام معظم رهبری(حفظه الله) تحویل گردید و معظم له دستور فرمودند تا اتمام وجوهات به نام خود آن مرجع فقید طبق روال گذشته به عنوان شهریه در اختیار طلاب قرار گیرد .


 


این درحالیست که مطابق عرف معمول حوزه ها بعد از ارتحال یکی از مراجع تقلید بیت ایشان وجوهات در اختیار خود را به بزرگترین مرجع عصر که مورد تائید آن بیت است  تحویل میدهند تا در مصارف مشخص شده در فقه استفاده شود.

 

لازم به ذکر است که رابطه دوستانه مقام معظم رهبری با مرحوم آیت الله بهجت سابقه ای دیرینه داشته است و معظم له مقید به دیدار و ملاقات با آن مرجع فقید بوده اند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
۲
۰
ایشان ولائی زیسند و همیشه در مواقع حساس پشتیبان این نظام مقدس و ولایت بودند.
روحشان شاد باد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
۲
۰
خدا رحمتش کنه
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
به نام خدا
انشا الله مورد رحمت خداوند قرار گیرند. وانشاالله ما هم به مقام انها رسیدیم مورد لطف خداوند قرار بگیریم . آمین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها