امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۰۳۵۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۰ دی ۱۳۹۱
مرحله سوم اردوي آمادگي تيم ملي كشتي فرنگي براي شركت در جام ‌جهاني تهران در حالي در خانه كشتي آغاز شد كه محمد بنا بازهم بناي نيامدن را گذاشت و نيامد، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود محمد بنا به نایب رئیس فدراسیون کشتی وعده داده بود در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد.

به گزارش رجانیوز، پس از تعطيلي اردوي فرنگي كاران به دستور محمد بنا و به دليل پرداخت نشدن حقوق معوقه مربيان و كشتي‌گيران، با مساعدت فدراسيون كشتي و پرداخت بخشي از اين مطالبات و وعده براي حل شدن بقيه مشكلات، مرحله جديد اردوها دوباره از سر گرفته شد.

فرنگي‌كاران عصر روز پنج‌شنبه نخستين تمرين خود را زير نظر كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي برگزار كردند اما محمد بنا مدير تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي و سرمربي تيم بزرگسالان بازهم در اين اردو حضور نداشت. شنيده‌ها حاكي از اين است كه بنا حضور در اردوها را منوط به حل شدن كامل مشكلات عنوان كرده است.

حسام الدين جعفري، سرپرست تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان در ابتداي اين تمرين در جمع اردونشينان گفت: «تمرين‌ها را براي شركت در جام جهاني تهران آغاز كرده‌ايم و با توجه به پيگيري‌هاي صورت گرفته، تلاش مي‌كنيم تا محمد بنا هم به زودي به جمع ما ملحق شود.»

جعفري همچنين در حاشيه اين اردو كه تا 27 دي ماه ادامه دارد، از حضور كشتي‌گيران المپيكي در جمع اردونشينان در روزهاي آينده خبر داد. اين آشفتگي در اردوهاي تيم ملي فرنگي در حالي است كه تهران كمتر از دو ماه ديگر ميزبان رقابت‌هاي جام جهاني است و معلوم نيست در اين شرايط ميزبان رقابت‌هاي جام جهاني و قهرمان المپيك چگونه مي‌خواهد از آقايي خود در چند سال گذشته دفاع كند.

كشتي فرنگي پس از سال‌ها ركود با جهش قابل توجهي روبرو شد. اين تيم در روسيه و در مصاف با بزرگان دنيا قهرماني را از آن خود كرد، در المپيك همه نگاه‌ها را محسور هنر نمايي خود كرد و بهترين عناوين را به نام كشتي فرنگي ايران به ثبت رساند اما امروز خبري از آن همه برنامه‌ريزي و پشتكار و تمرين با بهترين مربي جهان نيست. همه چيز معلق مانده و تحت شعاع عملي شدن شرط و شروط‌ها!

با اين شرايط مشخص نيست آيا فني‌ترين تيم كشتي فرنگي تاريخ ايران بازهم مي‌تواند در رقابتي ديگر كه خود ميزبان است آقايي كند يا نه؟ آيا همه اين اتفاقات قشنگ را بايد در قاب خاطرات نگه داشت و تنها يك آه و حسرت را به جايش نشاند؟ يا اينكه همه اين خاطرات زيبا بازهم مي‌تواند دوباره و دوباره تكرار شود اگر بنا بيايد و شاگردانش را با تمرين‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي خاص خودش آماده كند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها