أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۰ دی ۱۳۹۱
ميلاد نوري يك ضربه پنالتي را به بالاي دروازه فرستاد تا صبا در عين برتري نسبي خودش از رسيدن به گل ناكام بماند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل-ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- هفته نوزدهم

صباي قم- ذوب‌آهن اصفهان

يكشنبه 10 دي‌ماه 1391- ساعت 14:00

ورزشگاه يادگار امام قم

تماشاگر: 100 نفر

داور: سيدمهدي سيدعلي

كمك‌ها: محمدرضا اميني- ايوب غلام‌زاده

اخطار: محمد برجلو دقيقه 36 (ذوب‌آهن)- ميلاد سليمان‌فلاح دقيقه 85 و مجيد هوتن دقيقه 88 (صباي قم)

 

صباي قم: مهرداد طهماسبي- سهراب بختياري‌زاده- مسعود حق‌جو- سعيد لطفي- اكبر صادقي- ابوالفضل ابراهيمي- ميلاد نوري (75- ديويد ويكروم)- رامين رضائيان- مهدي مومني (85- ايمان رزاقي راد)- بهمن طهماسبي (55- مجيد هوتن)- ميلاد سليمان‌فلاح


سرمربي: صمد مرفاوي

 

ذوب‌آهن اصفهان: گئورگ كاسپاروف- محمد صلصالي- محمد برجلو- علي جراح‌كار- قاسم حدادي‌فر- محسن مسلمان- اسماعيل فرهادي- مهدي رجب‌زاده- بكو فوفانا- پيام صادقيان (61- سينا عشوري)- محسن بياتي‌نيا

سرمربي: فرهاد كاظمي

 

شرح بازي:

صبا و ذوب‌آهن بعد از برد شيرين در هفته اول دور برگشت هر دو براي تداوم بخشيدن به پيروزي‌هاي خودشان در هفته دوم مقابل هم صف‌آرايي كردند. صبا با همان تركيب هفته قبل و ذوب‌آهن با اضافه كردن محسن بياتي‌نيا به تركيب 11 نفره به ميدان قم پا گذاشتند. نيمه اول شاهد بازي متعادلي از دو تيم بوديم و به ندرت موقعيت خاصي روي دروازه‌ها ايجاد شد. البته در دقيقه 43 بازي مهم‌ترين صحنه نيمه اول در محوطه جريمه ذوب‌آهن رخ داد. جايي كه مهدي مومني با خطاي كاسپاروف دروازه‌بان ذوب‌اهن سرنگون شد و صبا را صاحب يك ضربه پنالتي كرد اما ضربه ميلاد نوري از بالاي دروازه ذوبي‌ها راهي اوت شد و صبا را از رسيدن به گل ناكام كرد.

نيمه دوم بسيار سريع‌تر و پرحادثه‌تر از نيمه اول بود. صبا كه اشتهاي بيشتري براي كسب سه امتياز از خودش نشان مي‌داد حملات زيادي را روي دروازه حريف خود تدارك ديد اما اين حملات يكي يكي با بي‌دقتي مهاجمان يا سختكوشي مدافعان حريف از دست رفت. شوت سهراب بختياري‌زاده در دقيقه 55 كه به مدافعان حريف برخورد كرد و دو حركت از ميلاد سليمان‌فلاح و ضربات او به سمت دروازه در دقايق 56 و 58 از جمله اين صحنهها بودند كه هيچ يك به گل برتري منجر نشد. ذوب‌آهن هم يك بار توسط بياتي‌نيا در موقعيت تك به تك با دروازه حريف قرار گرفت اما مهاجم جديد ذوبي‌ها اين توپ را از دست داد.

صباي قم يك بار هم با ضربه سر سليمان فلاح در دقيقه 79 تير افقي دروازه حريف را به لرزه درآورد و در رسيدن به گل ناكام ماند تا در نهايت اين بازي با نتيجه بدون گل به پايان برسد. نتيجه‌اي كه تيم ميهمان را بيشتر از ميزبان راضي كرد و به اصفهان فرستاد.

 

بهترين بازيكن: سهراب بختياري‌زاده


با تمجيد از بازي خوب ميلاد سليمان‌فلاح در خط حمله صبا، عنوان بهترين بازيكن اين ميدان شايسته سهراب بختياري‌زاده مدافع باتجربه صبايي‌ها است. سهراب با وجود سن و سال بالاي خودش در دو هخفته‌اي كه به ميدان برگشته صلابت و آرامشي مثال‌زدني به خط دفاعي صبا بخشيده است.

 

اتفاق ويژه:

در دقيقه 81 بازي صحنه مشكوكي در محوطه جريمه صبا رخ داد كه ذوب‌آهني‌ها اعتقاد به خطاي پنالتي روي بكو فوفانا داشتند. اما داور اعتقادي به خطا نداشت تا تصميم او با اعتراض بسيار شديد نيمكت‌نشينان ذوب‌آهن مواجه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها