أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۳۸۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۱ دی ۱۳۹۱
اعضای تیم استقلال پس از دیدار خود با تیم حریف هرمزگانی، بااوضاع ایده آل در تیم خود روبرو شدند، زیرا به صدر جدول بازگشتند تا با شرایط خاص سپاهان را پشت سربگذارند و برای بازی های آینده آماده شوند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای این تیم در حالی حریفان را پشت سر می گذارند و با اوضاع ایده آلی روبرو هستند که شرایط برای اعضای این تیم متفاوت است زیرا تغییراتی که به نفع استقلال تمام شده است عامل ایجاد مشکلاتی است که شرایط این تیم را تحت تأثیر قرار داده است زیرا استقلال در ازای این تغییر و تحولات با شرایط روبرو شده است که ممکن است حواشی این تیم با افزایش دهد و استقلال را با مشکلات جدیدی روبرو سازد.



گفتنی است، آرش برهانی مهاجم تیم استقلال با شرایط روبرو شده است که پس از ایجاد تغییرات به یک نیمکت نشین تبدیل شده است و این موضوع اوضاع را برای وی دچار تغییراتی عمده کرده است این بازیکن نمی تواند استقلال را همراهی کند زیرا امیر قلعه نوعی از نفراتی در ترکیب تیم و خط حمله بهره می گیرد که به محض ورود به استقلال امتحان خود را پس دادند و با شرایط ایده آل تیم را همراهی کردند که در نهایت به نفع آبی ها تمام شده است، این اتفاق باعث این است که برهانی از ترکیب اصلی این تیم خارج شده و شرایط را برای این تیم با تغییر روبرو سازد زیرا اوضاع خط حمله بهبود یافته است، اما از طرفی آرش برهانی به یک نیمکت نشین تبدیل شده است، اما وی در این خصوص معترض شده است و مباحثی را مطرح کرده است که احتمال اینکه به اطلاع مربیان این تیم برسد وجود دارد.

زیرا مهاجم استقلال به شرایط ایجاد شده معترض است و اعتقاد دارد که می تواند با وضعیت کاملا ایده آل تیم خود را همراهی کرده و مانند نیم فصل اول برای استقلال گلزنی کند و آمار گلهای خود را افزایش دهد اما این درحالی است که شرایط این چنین پیش نمی رود و مهاجم استقلال باید با تغییراتی روبرو شود که بتواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

**خط دفاعی استقلال متغییر است

اعضای تیم استقلال درحالی نیم فصل دوم را آغاز کردند که تا بحال و از بازی های جام حذفی همه چیز به نفع امیر قلعه نوعی پیش می رود و سرمربی آبی ها می تواند روی تغییر و تحولات و تیم جدید خود حساب ویژه باز کند، اما از طرفی، در خط دفاعی استقلال تغییر و تحولات بصورت قطعی و براساس بازی استقلال مقابل تیم های حریف است.



براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال درحالی تغییراتی را در خط دفاعی خود ایجاد کردند که امیر قلعه نوعی معتقد است شرایط در خط دفاعی این تیم مناسب است، اما تغییراتی نیز با حضور حسن اشجاری و حتی حضور حنیف عمران زاده در ترکیب تیم ایجاد شده است که متغییر بودن شرایط و مهره ها را نشان می دهد زیرا اعضای این تیم معتقدند که اوضاع برای تیم طوری است که آمار گلهای دریافتی برای خط دفاعی استقلال اهمیت ویژه ای دارد و این موضوع عامل این است که وی تغییراتی ایجاد کند که دریافت گل را در تیم کاهش دهد و این موضوع برای این تیم حائز اهمیت است آبی ها در نیم فصل اول در 10 بازی گلی را دریافت نکردند و این موضوع عامل اصلی بهبودی شرایط درخط دفاعی این تیم است، اما نمی توان در این خصوص بحثی را مطرح کرد زیرا قرار است شرایط در نیم فصل دوم نیز مورد بررسی کامل قرار بگیرد و پس از آن اعلام شود.

شایان ذکر است، سرمربی تیم استقلال تغییراتی را در کناره های خط دفاعی ایجاد می کند، و از این طریق وی قصد دارد شرایط را بصورت گلی در خط دفاعی تغییر دهد. اعضای تیم استقلال و بازیکنانی که در پست های مختلف نیمکت نشینی شدند، امیدوارند که با متغیر شدن اوضاع خط دفاعی شرایط را برای خود دچار تغییراتی کنند.



**جباری کاپیتان اول بی ادعای استقلال

شرایط برای بازی کردن مجتبی جباری در ترکیب تیم استقلال متفاوت است این بازیکن بدلیل محدودیت ها و مشکلاتی که بدلیل مصدومیت برای حضور در ترکیب استقلال دارد می تواند بصورت ثابت و برای 90 دقیقه تیمش را همراهی کند، اما این درحالی است که وی به عنوان کاپیتان اول آبی ها زمان حضورش در زمین مسابقه برگزیده شده است.

براساس این گزارش، این بازیکن درحالی استقلال را همراهی می کند که بیش از این اعلام داشت ادعایی برای کاپیتانی استقلال ندارد و زمان مربیگری پرویز مظلومی نیز این موضوع را اعلام کرد و حتی در این خصوص هیچ بحثی را مطرح نکرد تا حاشیه ای ایجاد نشود، اما در حال حاضر وی مورد اعتماد اعضای تیم قرار گرفته است و زمانی که این بازیکن در ترکیب تیم باشد، مهدی رحمتی بازوبند را به وی می سپارد تا جباری کاپیتان آبی ها باشد، اما از طرفی اعلام شده است که بحث عدم حضور وی در ترکیب مطرح شده که در این صورت رحمتی بازوبند را به بازویش می بندد تا بتواند به عنون رهبر و هدایت کننده تیم راه همراهی کند، جباری بیش از انتخابش به عنوان نفر اول تیم به مربیان و بازیکنان تیم اعلام کرد قصد ندارد در این خصوص کاندید شود زیرا ادعایی در این خصوص ندارد و در این مورد آرش برهانی نیز نام خود را مطرح کرد زیرا این بازینک نیز اعلام کرده است در این خصوص بی‌ادعاست و تمایلی به دریافت بازوبند ندارد و آن را به بازیکنان دیگر می سپارد.



**اخطار از کنفدراسیون برای بدهی خارجی ها

اعضای تیم استقلال قرار است در کوران مسابقات لیگ برای حضور در مسابقات آسیایی آماده شوند و این درحالی است که شرایط برای این تیم کاملا متفاوت است زیرا اعضای مسئول تا قبل از حضور در این بازی ها باید شرایط را برای اعضای تیم تغییر دهند و اوضاع را طوری پیش ببرند که استقلال بتواند با اوضاعی مناسب برای حضور در این بازی ها آماده شود.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، شرایط ایده آلی برای حضور در بازی های آسیایی دارند، اما بدهی اعضای مسئول این تیم به برخی بازیکنان برای این تیم مشکل ساز شده است زیرا اعضای این تیم تا بحال بدهی چند بازیکن خارجی را تسویه نکردند و این موضوع مشکلاتی را برای اعضای این تیم ایجاد کرده است زیرا استقلال برای حضور در بازی های آسیایی به تسویه حساب با بازیکنانی که از این تیم جدا شدند نیاز دارد و این موضوع شرایط را برای این تیم تغییر داده است، زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است درصورتی که تیمها قصد دارند بدون مشکل و با ممانعت مسئولان روبرو نشوند بدهی های خود را پرداخت کرده و با شرایط ایده آل برای حضور در بازی های آسیایی آماده شوند.

شایان ذکر است، اعضای مسئول تیم استقلال برای تسویه حساب با جان واریو، توزی و روی اقداماتی را انجام دادند، اما این اتفاق هنوز بصورت کامل و تکمیل شده انجام نگرفته است.



**درخواست میزبانی استقلال برای بازی 20 دی

اعضای تیم استقلال در بازی های جام جهانی با شرایط ایده آل روبرو شدند، این درحالی است که اعضای مسئول این تیم در مقابل گهر درود میهمان بودند و قرار است که برای بازی مرحله یک هشتم با شرایط میزبانی روبرو شوند، اما این اتفاق هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است.

براساس این گزارش، ابومسلم مشهد تیم حریف استقلال است، اعضای این تیم در بازی قبلی خود میزبان بودند و توانستند حریف خود را شکست داده و راهی مرحله بعدی شوند، این درحالی است که اعضای تیم استقلال مقابل گهر مهمان بودند و قصد دارند هر طور شده از امتیاز میزبانی در بازی آینده خود بهره مند شوند.

این درحالی است که آبی ها از مسئولان در فدراسیون درخواست کردند که در این خصوص شرایط و وضعیت این تیم را مدنظر داشته باشند زیرا استقلال قصددارد به مراحل بالاتر صعود کند و نمی تواند از مسائلی که برای این تیم مشکل ساز می شود چشم پوشی کند، به همین دلیل، اوضاع برای این تیم طور دیگری پیش می رود زیرا آنها در خواست میزبانی در این بازی را ارائه کردند و مدعی شدند که مسئولان باید به دلیل شرایط دو تیم در بازی های قبلی شان، اوضاع استقلال را در نظر بگیرند و به ضرر این تیم رأی ندهند.



**مسئولان استقلال ادعای هافبک تیم را رد کردند

اعضای تیم استقلال، همچنان درگیر مشکلاتی هستند که جواد نکونام در این تیم دارد اما اعلام شده است که وی قرار نیست از این پس به این مسائل اشاره ای داشته باشد مگر اینکه قصد کند جمع آبی ها را ترک کرده و راهی لیگ اسپانیا شود زیرا مسئولان تیم مدعی شدند که شرایط برای وی تشریح کردند و این بازیکن برای حضوری ایده آل در ترکیب این تیم باید خود را با اوضاع این تیم وفق دهد.

براساس این گزارش، مشکلات نکونام درحالی به اتمام نرسیده است که وی اعلام کرده قصد ندارد کاپیتان استقلال باشد و با دیگر اعضای تیم مشکل خاص ندارد اما با مسائلی روبرو شده است که نمی توان آنها را تحمل کند و مسئولان نیز قول مساعد دادند تا این مشکلات را برای وی مرتفع سازند، این درحالی است که بحث کاپیتانی برای جواد نکونام به اتمام رسیده است زیرا حتی مسئولان تیم نیز اعلا کردند، وی چنین ادعایی ندارد و نمی تواند در حضور چند بازیکن قدیمی تیم در این خصوص بحثی را مطرح کند از طرفی اعلام شده است، ناراحتی این بازیکن اختلاف وی با یک بازیکن تیم است که گویا در خصوص وی صحبت هایی را مطرح کرده است که به اطلاع جواد نکونام رسیده است و وی نیز به این دلیل دلخور است و به مسئولان اعلام کرده است پیگیر این ماجرا باشند.



**به بازیکن بولیویایی مرخصی 2 روزه دادند

بازیکن جدید تیم استقلال درحالی کار خود را با این تیم آغاز کرده است که یک بازی برای آبی ها میدان رفت و در ان بازی (سایپا) در جام حذفی برای استقلال گلزنی کرد و این موضوع باعث شد که وی نظر مثبت امیر قلعه نوعی را به خود جلب کند این درحالی است که ارزه کاماچو به تیم ملی کشورش دعوت شد و برای سفرکردن دچار مشکلاتی است.

آرزه به تیم ملی بولیوی دعوت شده است و قصد همراهی تیم ملی کشورش را دارد بازیکن استقلال، زمانی از مسئولان تیم استقلال درخواست مرخصی داشت که آبی ها اعلا کردند قصد ندارند بازیکنان خارجی بدون تعهد اجازه سفر دهند در این خصوص نیز شرایط دنبال شد که اعضای تیم، با مشکلاتی روبرو شدند، اما بازیکن جدید تیم اعلام کرد که برای انجام این سفر اقدامات لازم را انجام داده است و مسئولان تیم باید با این موضوع موافقت کنند به همین دلیل مسئولان و امیر قلعه نوعی به آرزه مرخصی دو روزه دادند تا وی هرچه سریعتر خود را به کشورش رسانده و پس از انجام بازی تیمش بازگردد.
البته این مدت زمان مربوط به زمانی است که این بازیکن قرار است در کشورش اقامت کند و زمان سفرش جداگانه احتساب شده است.

آبی ها مدعی هستند درصورتی که هر یک از بازیکنان خارجی باشرایط باشگاه مخالف بوده و برخلاف جهت قوانین برخورد کنند، اوضاع برای آنها متفاوت می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها