أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۴۰۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۱ دی ۱۳۹۱
در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت۹۱ انجام شد
همزمان با چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 91، پهپادهای نیروی مهاجم در ساحل و دریا مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری رزمایش دریایی ولایت 91، دریادار رستگاری سخنگوی رزمایش در این‌باره اظهار داشت: امروز پهپادهای نیروی مهاجم در دریا و ساحل قبل از نفوذ به مواضع نیرو های خودی با آتش پرحجم دریادلان نیروی دریایی مواجه که در نهایت  مورد اصابت موشک‌های دوش پرتاب میثاق قرارگرفته و منهدم شدند.

وی اضافه کرد: پهپادهای شناسایی و جنگی نیروی خودی نیز طی عملیات جداگانه ای با نفوذ به موقعیت استقرار نیروی مهاجم پس از شناسایی و کسب اطلاعات از میزان آسیب یگان‌های مهاجم، شناورهای آنها را مورد هدف قرار دادند.

رستگاری ابراز داشت: پرتاب موشک سطح به سطح برد کوتاه کروز نصر از دیگر اقدامات انجام شده توسط یگان های شناور در این روز رزمایش بود.

گفتنی است برخورداری از دقت بسیار بالا علیه اهداف متحرک شناور در دریا از ویژگی های منحصر بفرد این موشک برد کوتاه به شمار می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها