أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۴۶۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۳ دی ۱۳۹۱
مانیا اکبری که از سازندگان فیلم های بی محتوا و چیپ در عرصه هنر است، در مصاحبه ها و معرکه‏گیری بی بی سی فارسی مطالبي را بیان کرد که به لحاظ بی تناسبی و ضد و نقیض گویی، موجب شگفتی مجری فرسوده بی بی سی عنایت فانی نیز شد و دائما با چالش های وی مواجه شد.

به گزارش بولتن نیوز، این خانم خود شیفته که علاقه زيادي دارد كه خود را حائز معلومات زيادي نشان دهد، در سخنان خود مثال هایی زد که موجب خنده و مضحکه شد. وی جمله ای را به کار برد و ضرب المثلی خود ساخته را ابداع کرد که نشانگر بی سوادی و پرت گویی او بود.

وی گفت: علت آمدنش از ایران و فرار و پناه بردن به غرب و انگلیس، آن است که گندم در شمال ایران برنج می شود و در جنوب ایران می خشکد و من آمده‏ام غرب که برنج شوم!

اين در حالي است كه ظاهرا خانم پرفسور مانیا، هنوز نمي‌داند که بذر گندم با بذر برنج فرق می کند و بذر گندم را هر جا بکاری گندم می شود و حتی اگر در بهترین جای کشور هم بکاری، برنج نخواهد شد!

اكبري که ادعای همجنس گرایی دارد و اين رفتار ضد انساني را در فیلم های سخیف و بی محتوای خود نيز تبلیغ می‏کند، مدعی شده تا زمانی که نتواند فیلم های خود را در ایران نشان دهد، به كشور باز نخواهد گشت.

گفته می شود نامبرده دچار بیماری لاعلاج اچ آی وی (ایدز) شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها