امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۰۵۰۳۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۷ دی ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، به صورت هفتگی بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* همزمان با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تشدید فعالیت های اصلاح طلبان در کشور با خبر شدیم که بنیاد باران اقدام به راه اندازی مجدد شاخه های استانی اش و تاسیس آن در استان های فاقد دفتر نموده است. به طوری که در هفته گذشته دفاتر این بنیاد در دو استان غربی با حضور استانداران دولت اصلاحات و اعضای ستاد مرکزی محمد رضا عارف افتتاح گردیده است.

راه اندازی دفاتر بنیاد باران و ترکیب اعضای این بنیاد در استان ها حکایت از آرایش انتخاباتی جریان اصلاحات با نزدیکی به روزهای پایانی دولت دهم را دارد.

* با خبر شدیم که حجت الاسلام امجد که پس از سکونت چند ماهه خود در مالزی به تهران باز گشته بود چندی است که با عزیمت به قم به صورت غیر آشکار کلاس های اخلاق و مباحث دینی را در خانه خود به راه انداخته است. این در حالی است که  پس از گذشت بیش از سه سال از وقایع بعد از انتخابات سال 88 روحانیون و فضلاء حوزه علمیه قم انتقادات فراوانی را نسبت به مواضع و سخنان حجت الاسلام امجد در فتنه سال 88 دارند.

* غلامحسین کرباسچی از نزدیکان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در گفتگویی با روزنامه اعتماد گفته است: احمدي‌نژاد مشكل مشترك اصلاح‌طلبان و اصولگرايان است.

* شنیده های ما خبر از دیدارهای متعدد یکی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده که اکنون در حال سفر به استان های گوناگون کشور می باشد با برخی از چهره های اصلاح طلب دارد.

* سایت شخصی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی بخش‌هایی از کتاب منتشر نشده «صراحت نامه» را که متن مصاحبه‌ای با ایشان در تیرماه 89 است منتشر کرده است. در این مصاحبه از زبان آقای هاشمی آمده است: "از نوشتن هیچ نامه‌ای پشیمان نشدم". مهدی کوچک زاده در واکنش به انتشار این مصاحبه در وبلاگ خود نوشت: "اتفاقا ما هم از احساس بیزاری که به ایشان پیدا کرده ایم پشیمان نیستیم!"

* خبرهای رسیده حکایت از انتصاب یکی از اعضای ستاد میرحسین موسوی در قم به عنوان مدیر یکی از بخش های شهرداری قم را دارد که این امر موجب ناراحتی برخی از مسئولین و ولایتمداران استان شده است.

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۲
۰
سلام به دوستان 598انقلابی شما برید این سایت http://webgardi.irantrack.com/redirect.php?id=1153
اختلاط زن ومرد در استخر در تهران البته عکس ها رو ببینید چون عکس ها اصطلاحا شطرنجی کردند((اگر خواستید خبر را بزنید ولی عکس ها را نزنید با این که شطرنجی است چون اشاعه فحشا میشود ))خودتان ببینید
شما رسانه ارزشی به مسئولین ومردم ولایت مدار اطلاع رسانس کنید تا نیروی انتظامی برخورد کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۵
۸
با سلام
احمدی نژاد که مثل همیشه محکم و مقتدر ایستاده. کوچک زاده جواب خوبی به هاشمی داد
پاسخ
نسترن
UNITED STATES
۰۹:۵۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
احمدی نژادیک مهره سوخته ست مردم تره هم براش خردنمی کنندتاچه برسه به حرفاش گوش بدن.دم آقای هاشمی گرم بدون تبلیغم رای میاره البته اگه بازم تقلب نکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۴
۲
من از زبان بسيارتي از علما اجتهاد ايت الله امجد را شنيده أم، دين داشته باشيد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۷
۸
امثال اقای کوچک زاده کوچکتر از این حرفها هستند که با آقای هاشمی مقایسه شوند
پاسخ
آل محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۴
۵
ناراحت نباشید وقتی مسئوب ستاد اصولگرایان حامی میرحسین توی استانداری قم پست می گیره چه تعجبی از شهرداری دارید؟
پاسخ
محمد وند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۸
۰
مگر هرکسی که اصلاح طلب هست باید زندگی نکند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
هاشمي آبروي هرچي روحاني رابرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها