يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۵۴۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۸ دی ۱۳۹۱
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از برخورد بازرسان با مخدوش کنندگان قیمت کالاها خبرداد و گفت: قیمت‌های درج شده بر روی کالاها، نظر سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.
به گزارش 598 به نقل از مهر، سیدجواد تقوی گفت: برخورد تعزیراتی با کم‌فروشی و مخدوش کردن قیمت‌های درج شده بر روی کالاها صورت خواهد گرفت، چراکه قیمت درج شده بر روی کالاها مبنای نظرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است و اگر قیمت‌های درج شده مخدوش و یا دست خورده باشد، یقیناً خریدار می‌تواند اعلام شکایت کند و به موقع هم رسیدگی می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اگر بازرس‌ها به این یقین برسند که کالایی به لحاظ وزنی با قیمت آن تطبیق نمی‌کند، حتما قابل پیگیری است و مردم نیز از طریق شماره تلفن 124 می‌توانند موضوع را دنبال کنند و اگر ثابت شود، حتما با متخلف برخورد تعزیراتی لازم خواهد شد.

وی تصریح کرد: گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم نصب برچسب قیمت از مصادیق تخلف است و مشاهده هر یک از این موارد، قابل پیگرد است و دقیقا جزء کار بازرسی و تعزیرات می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها