أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۵۵۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۸ دی ۱۳۹۱
روزنامه الدیار لبنان مدعی شد کارمن لبس بازیگر لبنانی فیلم سینمایی «33 روز» قرار است در سریال معمای شاه محمدرضا ورزی بازی کند.
به گزارش 598 به نقل از فارس محمدرضا ورزی چندی پیش در گفت‌وگو با فارس از منتفی شدن انتخاب بازیگر لبنانی برای بازی در نقش همسران شاه در سریال «معمای شاه» خبر داده و گفته بود: برای ایفای نقش زن‌های محمدرضا شاه در حال حاضر با حدیث فولادوند برای نقش فوزیه، مهراوه شریفی‌نیا برای نقش ثریا و ساغر عزیزی برای ایفای نقش فرح صحبت کرده‌ایم که البته هنوز به قطعیت نرسیده است.
 
اما روز گذشته روزنامه مشهور لبنانی «الدیار» لبنان از موافقیت «کارمن لبس» بازیگر فیلم 33 روز برای ایفای نقش ثریا در این سریال خبر داد.
 
این روزنامه در این باره نوشت: کارمن لبس موافقت خود را با بازی در یک سریال ایران و ایفای نقش سریال که قرار است در ایران تصویربرداری شود اعلام کرده است.
 
این روزنامه افزوده است: بازی در این فیلم نیازمند تکلم به زبان فارسی است و کارمن لبس از امروز(6 دسامبر) آموزش این زبان را آغاز کرده است.
 
این در حالی است که کارمن لبس چندی پیش در گفت‌وگو با پایگاه لبنانی «لبنون فایلز» گفته بود: قرار بود در نقش ثریا همسر شاه ایران بازی کنم اما سریال [لبنانی] «بازگشت» موافقت در این باره را برای من سخت کرده است مگر اینکه تصویربرداری سریال ایرانی به بهار 2013(بهار 1392) منتقل شود که در آن زمان وقت من آزاد خواهد بود.
 
به گزارش فارس، سریال «معمای شاه» که زندگی محمدرضا پهلوی را از سال 1315 و بازگشت وی از سوئیس تا مرگ او در سال 1359 به تصویر می‌کشد، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها