أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۶۱۱۴
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۲۱ دی ۱۳۹۱
راننده بی‌احتیاط هفت نفر از جمله چهار دانش‌آموز دختر، یک مادر با بچه سه ساله و یک پیرزن ۸۰ ساله را در شهر دهدشت زیر گرفت.
فارس، مسئول اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت اظهار داشت: عصر دیروز راننده بی‌احتیاط هفت نفر از جمله چهار دانش‌آموز دختر، یک مادر با بچه سه ساله و یک پیرزن ۸۰ ساله را در شهر دهدشت زیر گرفت.

عمار آذرپناه با اشاره به این‌که این حادثه در خیابان گلزار شهدا رخ داده است، ابراز داشت: حال پیرزن وخیم و به شدت دچار آسیب شده و دو دانش‌آموز نیز دچار شکستگی دست و پا شده‌اند.

وی با بیان این‌که سایر مصدومین دچار زخم‌های سطحی شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به گفته شاهدان عینی در این حادثه سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این حادثه بوده است.

آذرپناه ادامه داد: سرعت خودرو به حدی بوده که پس از زیر گرفتن عابرین و طی چندین متر با برخورد با یک باب مغازه متوقف شد.

وی یادآور شد: نظیر چنین تصادفاتی در موارد زیادی رخ می‌دهد که در این میان هم عابرین پیاده و هم رانندگان مقصر بوده‌اند.

مسئول اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت اذعان داشت: در بسیاری از موارد به خصوص در خیابانی که این تصادف دلخراش در آن رخ داده چیزی به عنوان پیاده‌رو وجود ندارد به همین خاطر عابرین پیاده به اجبار از طول خیابان تردد می‌کنند که عاقبت آن تصادفات عدیده وسائط نقلیه با عابرین است.

وی با ابراز تأسف از این‌که هنوز فرهنگ استفاده از پیاده‌رو در استان کهگیلویه و بویراحمد نهادینه نشده است، بیان کرد: مهیا کردن پیاده‌روهای استاندارد و فرهنگ‌سازی در این زمینه امری اجتناب‌ناپذیر است و تا چنین نشود باید همواره انتظار تصادفات دلخراش را داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها