يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۱ دی ۱۳۹۱
دولت آبادی، دادستان تهران اعلام کرد: کیفرخواست پرونده اتهامی مهدی هاشمی صادر شده و این پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد. این کیفرخواست مشتمل بر ۱۲۵ صفحه با ۱۲ عنوان اتهامی است.
بر این اساس وکیل مهدی هاشمی نسبت به اعلام جزئیات کیفرخواست مهدی هاشمی و اسم بردن از متهم پیش از رسیدگی در دادگاه واکنش نشان داد.

به گزارش 598، علیزاده طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تبصره ماده ۱۸۸ قانون آئین دادرسی کیفری، اعلام می‌کند حتی در پرونده‌ای که در دادگاه علنی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، خبرنگاران حق ندارند اسم متهم یا ویژگی مربوط به متهم را اعلام کنند. حال اینکه به چه دلیل دادستانی بیانیه داده است، اطلاع ندارم و دادستانی باید توضیح دهد.

وی تاکید کرد: به استناد تبصره ماده مذکور، باید توضیح داده شود مبنای قانونی این کار چه بوده است. من با مهدی هاشمی صحبت کردم، او هم از این اتفاق خبر ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
MALAYSIA
۰۴:۳۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۰
۰
اصولا این خانواده هاشمی هست که همه رو محاکمه میکنه و باید به اینها پاسخگو باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها