أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۶۲۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۲۲ دی ۱۳۹۱
اصرار سایت حجت الاسلام هاشمی بر ادامه یک اشتباه:
دو روز پیش، در تاریخ 19 دی ، رهبر انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم قم، به مناسبت قیام مردم قم سخنانی ایراد و وظایف انتخاباتی مردم، مسئولان و رسانه‌ها را تبیین و نسبت به نقشه‌های دشمن هشدار دادند. یکی از مهم ترین اشارات ِ ایشان ، نفیِ یک کد تبلیغاتی با ترویجِ اصطلاحِ « انتخاباتِ آزاد »است. اما از فردای همان روز، (20/10/1391 ) پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی مطلبی را تیتر یکم خود قرار داده است که در تعارضِ کامل با دستورِ صریحِ رهبری می باشد.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - عباس پژوهش/ دو روز پیش، در تاریخ 19 دی ، رهبر انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم قم، به مناسبت قیام مردم قم سخنانی ایراد و وظایف انتخاباتی مردم، مسئولان و رسانه‌ها را تبیین و نسبت به نقشه‌های دشمن هشدار دادند.

یکی از مهم ترین و صریح ترین اشارات ِ ایشان ، نفیِ یک کد تبلیغاتی نوظهور بود که با ترویجِ اصطلاحِ « انتخاباتِ آزاد »، سعی در پی ریزی و پیگیری جریاناتی خاص و ایجاد ضرباهنگ های عملیاتی در همین رابطه دارد.

پاراگراف زیر در همین تاریخ در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری درج و تا کنون نیز تیتر یکم آن است :

ايشان با انتقاد از برخي افراد كه به طور مكرر مي گويند « انتخابات بايد آزاد برگزار شود » افزودند: معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد، مگر بيش از سي انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ايران آزادتر است؟ مراقب باشيد اين حرفهاي شما مردم را از انتخابات مأيوس نكند. ... پازل دشمن را کامل نکنید.

همان طور که دیده می شود رهبر معظم ِ انقلاب با تشخیصِ برخی جریانات که مسایلی خاص را در خصوصِ انتخابات دنبال می کنند ، کدِ تبلیغی –  ترویجیِ « انتخاباتِ آزاد » را متعلق به طیف و اردوگاهی دانسته اند که اقداماتشان مردم را از انتخابات مآیوس می کند.

این تاکید مهم و مشخصِ ایشان، حجت را بر همگان روشن کرد که می بایست از تاکید بر اصطلاحِ نوظهور و مایوس کننده ی « انتخاباتِ آزاد » پرهیز کنند چرا که این کدِ مخرب، این شائبه را ایجاد می کند که انتخاباتِ ایران از گذشته تا کنون «آزاد» نبوده است، (حال یا به لحاظ ساختاری و یا به لحاظِ اجرایی).

این دستورِ رهبر انقلاب، بسامد خبری وسیعی در سطح کشور داشت. به گونه ای که عمومِ پایگاه های خبری ، خطر استفاده از کلیدواژه ی «انتخابات آزاد» را بازنشر و اطلاع رسانی کردند.

اما از فردای همان روز، (20/10/1391 – چهارشنبه دیروز) پایگاه اطلاعرسانی آقای هاشمی رفسنجانی مطلبی را تیتر یکم خود قرار داده است که در تعارضِ کامل با دستورِ صریحِ رهبری می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بازنشرِ سخنرانی او در دیدار با فرهنگیان سراسر کشور نوشت:

آیت‌الله [هاشمی رفسنجانی] راه مقابله را به خوبی نشان مي‌دهد.

راه‌حلی از جنس اصول و اصلاح امور. آنجا که مناقشه راهبرد انحراف مي‌شود. اختلاف افکنی روش گفتمان تفرقه مي‌شود. راه مقابله وحدت است. «وحدت ملی». راه وحدت ملی هم روشن است. انتخابات رقابتی، «آزاد» و قانونی. "انتخابات مردم‌پسند". نتیجه‌اش هرچه باشد مهم نیست. مردم‌پسند باشد، وحدت‌آفرین مي‌شود. آیت‌الله از همه می‌خواهند. از مردم عادی تا سران نظام. می‌خواهند هموار کنند مسیر « انتخابات آزاد » و رقابتی را. تا ناهموار کنند مسیر انحراف را .


پرسش اینجاست که چرا به فاصله ی کمتر از 24 ساعت، این پایگاه اطلاع رسانی اقدام به حرکتی مخالف و معارض با بیانات رهبری می نماید؟

تحلیل:

پاسخِ این پرسش ، روندنمای ساده ای دارد که در پایین رسم شده است و با این پرسش آغاز می شود:

آیا واکنشِ سریع و چندساعته ی پایگاهِ اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی به هشدار رهبری ، و تاکید مجدد بر کدِ « انتخابات آزاد» با اطلاع آقای هاشمی رفسنجانی انجام شده است یا نه؟ (روندنما را دنبال کنید):
 

حال با توجه به این که حالت شماره 4 - که تقریبا محال است رخ داده باشد - ، در تحلیل تاکید رهبر انقلاب بر خطراتِ ترویجِ کد خطرناکِ « انتخابات آزاد » می توان گفت تبلیغِ این دو واژه ی نوظهور، می تواند طلیعه های جریانی باشد که با استراتژی های زیر به تکمیل پازل دشمن کمک می کند:

1- ایجادِ یأسِ در مردم مبنی بر این که انتخابات های ایران تا کنون به لحاظ ساختاری و یا اجرایی «آزاد» برگزار نشده است.

2- ترویج این تفکر که : اگر انتخابات 1392 نیز به شیوه های 30 سال گذشته برگزار شود، آزادانه نیست.

3- کلی گویی و ابهام آمیز بودنِ اصطلاحِ « انتخابات آزاد» جا را برای جرزنی و اعتراضاتِ بعدی و مطالباتِ غیرقانونیِ جدید باز میگذارد.

راهکار:

آقای هاشمی و یا سایت ایشان اگر همچنان اصرار دارند بر خلاف دستور راهبری نظام، بر این اصطلاحِ تفرقه افکن اصرار ورزند. بهتر است شاخصه های این اصطلاح گنگ و نوظهور را نیز بیان کنند تا مشخص شود چه میزان با قوانین جمهوری اسلامی انطباق یا تعارض دارد ؟

و پس از آن تعارضاتِ این خواسته ی خود را با قوانین کشوری برطرف نمایند و انطباق ها را نگه دارند.

پس از آن که تعاریف و شاخصه هاشان کاملا منطبق با قوانین کشوری گردید، اعلام نمایند که در این صورت چرا باید بر اصطلاحی که بنا به تشخیص و دستور رهبری نظام ، شائبه افکن و لذا تفرقه افکن است اصرار ورزید؟

پرسش پایانی :

آقای هاشمی و یا سایت ایشان، با یک بله یا خیر ، به یک سئوال بسیار صریح و شفاف جواب گویند:

آیا انتخاباتی که از آغاز انقلاب تا کنون برگزار شده است : آزاد بوده است یا خیر ؟

اگر بله. پس چرا دست از خلقِ اصطلاحات نوظهور و شائبه ساز برنمی دارید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۵
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۳۷۵
۵۶۷
متاسفانه حسب محتویات مطروحه علیه آقای هاشمی رفسنجانی ضد و نقیض خلاف واقع ونوعی عمل نشراکاذیب است که توسط جریانی خاص صورت میگیرد شخصیت ایشان با این وصله پینه ها تخریب نمیشود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
چی می گی
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
شما خودتو اذیت نکن. اصل حالت چطوره؟
مراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
داداشم من هم اینگونه فکر می کردم تا اینکه در بی بی سی فارسی دیدم رضا پهلوی هم که اخیراً به انگلیس آمده بود دم از انتخاب آزاد و تشکیل کارگروه انتخاباتی میزد.راستی چرا مهدی هاشمی از انگلیس به ایران آمد؟ نتیجه آمدن او چه شد؟ ایا جز گرفتن برنامه جدید برای انتخابات آتی چیز دیگری بود؟؟؟؟؟؟
سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۲۱۸
۲۱۱
سایت ایشان توسط محسن هاشمی مدیریت می شود. باید از اقا محسن و مهدی خان پرسید...
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
اقاي سلطاني
يعني اين اقا ازكار هاي اقا زاده ها خود اگاه نيست . اگر اينگونه است پس چرا از انها ... تا پاي جان دفاع مي كند
ناشناس
AUSTRIA
۱۲:۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۹۰
۷۶
entekhabate azad jani aghi hashemi rais jomhur, baradarash rais seda va sima dokhtarash, rais magles, pesarash rais metro, duwomin psarash hamekare daneshgah,va va va,hameh inha ham bajad morusi bashad, shoma faghat ravesh zendegi do khaharzade isham aghajane hoseiniha ra barrasi konid bebinid ta koja rafte ind.bale entekhabate azad jaani in.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۱۳۶
۵۵
شمر ها حرمله ها زنده اند
پاسخ
محمدامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۴
۴
عکس نمودار کامل بارگذاری نمی شود
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۵۱۱
۲۶۰
یکی نیست ... بگوید خودتان دو دوره رییس جمهور و چند دوره نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان بودید چگونه انتخاب شدی !!!؟؟؟ چرا از خون شهدا و امام شرم نمیکنند این آقایان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۶
۱۲
ببخشید عکس نموداره لود نمیشه چرا؟
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
چون از اینترنت زغالی استفاده میکنی!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۴۰۴
۱۶۸
در جواب سلطانی:
روزی پادشاهی از جایی رد می شد، شخصی به او متلکی پراند،پادشاه گفت برای چه مرا مسخره کردی؟طرف پاسخ داد:ببخشید فکر کردم خانمتان هستند.پادشاه عصبانی شد و او را تنبیه کرد.
«این عذر بدتر از گناه است»
اگر آقای هاشمی نمی داند که به اسم او چه چیزهایی نوشته می شود و در واقع نسبت به این کار جاهل است خیلی اشتباه بزرگتری است نسبت به اینکه خودش اینها را گفته باشد.
پاسخ
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۴۳
۱
شما خودشو ناراحت نکن گیرنده مطلبو میفهمه
پاسخ
ضحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۴۱۰
۱۱۴
سلام
یکی به این
آقای ....بگوید پس جنابعالی 8 سال با ...چون آزادی نبوده 8 سال داداشت سید محمد ریاست جمهوری این مملکت بوده اند پس 16 سال .... بودید? جواب دهید . بقیه هم که بدون آزادی در انتخابات روی کار آمده اندحتما جوابی دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدایا بصیرمان کن
... بر ...
ماباهیچ کس عقد اخوت نبسته ایم بجز با ولی حضرت آقا سید علی
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۳۹۰
۲۶۸
نمیدونم کیا میان به نظرهای حق منفی میدن!!!
حالا مثلا چی قراره عوض بشه با منفی دادن؟ حقیقت؟
لابد اون موقع که 16سال کشور زیر دست اصلاحات بود هم انتخابات آزاد نبوده دیگه؟
پاسخ
حزب الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۱۶۲
۲
خدا را فراموش نکنیم.......
پاسخ
محسن از مالزی
MALAYSIA
۰۴:۲۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۳۳۳
۱۴۱
مهدی هاشمی که گفته بود "تقسیم کار" شده!!!

اینها یک عده .... هستند که .... که امام زمان هم اگر بیایید و برای اینها خطابه بخواند هلهله کنان مانع شنیدن حرف امام زمان میشوند.
ولی این خاندان .... نمیدونه که به قول گفتنی " این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست " و این دفعه کوچکترین غلطی که بخواهند بکنند من و امثال من حالشون رو میکنیم توی قوطی!
پاسخ
حزب الله قم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۳۵۰
۱۲۰
خدا یا مرگ دشمنان نظام و انقلاب را برسان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۶۱
۳۱
جمع کن بابا
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۱۸۱
۵۸
اطمينان داشته باشيد تمام اين اتفاقات توسط خود هاشمي رهبري وهدايت مي شود . هاشمي مرد رند سياست است
- به نامه بي سلام والسلام او توجه كنيد كه چند مدت قبل شرع ظاهري فتنه سخن از شورش مي زند.
- به سخنان همسر ايشان پس از راي دادن مي زندمجدد نظري بيندازيد.
- به رفتار خانواده و هم حزبيان ايشان نظري بيندازيد.و....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۲۸
۵۳
شما انتخابات های پیشین ریاست جمهوری را مرور کنید هاشمی در آنها نقش آفرینی کرده است . مثلا همین کمیته صیانت از آرا که زیر بنای القای تقلب در انتخابات سال 88 بود ، جناب هاشمی در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد یا در انتخابات 76 همین برنامه را در قالب دیگری اجرا کرد . این مطالب در آستانه انتخابات نه تنها با اطلاع ایشان هست که با برنامه ریزی ایشان رقم می خورد
پاسخ
افشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۱۹
۵۵
خیلیهاازقطاردرحال حر کت ولایت فقیه پیاده شدند چون منافع خودشان را درخطر دیدند
پاسخ
میر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۸۷
۵۳
سلام. آقای هاشمی بالاخره خودشو رو میکنه تو انتخابات 92 ، میگی نه نگاه کن...
پاسخ
علی رجبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
انشاءالله! خدا از زبونت بشنوه! آرزوی ما هم همین است@@
سرباز ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۹۸
۱۲۸
باسلام به رهروان ولایت فقط یه کلمه آقا دستور شفاهی بده بقیش با ما بسیحی ها سران فتنه و فتنه گران رو فاتحه شون می خوانیم .................
یا علی مدد
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۴۷
۱۰۴
اقای هاشمی واقعا متاسفم
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک

ما ایرانیها باید به چه کسانی اعتماد کنیم ؟
ایا امام خمینی هم نظرش انتخابات ازاد است و ایا در زمان امام تا به حال انتخابات و نحوه ان چقدر تغییر کرده که الان باید ازاد بر گزار بشه
فرزندان و خانواده معظم امام خمینی چرا حرفی در این مورد نمیزنند ؟
مگر نه این که قوانین انتخابات در زمان ان امام راحل نوشته شده و بر مبنای ان تا به حال انتخابات شده پس انتخابات ازاد چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
سید
-
۱۰:۰۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۴
۰
به امید روزی که طلبکاران انقلاب دست از سر انقلاب بردارند و اینقدر به مردم توهین روا ندارند ...
پاسخ
رهگرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۳
۲
آقای هاشمی یادت نره که مردم پسند بودن مهم نیست بلکه خداپسند بودن مهم است
پاسخ
اگاه گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۵۵
۵۱
مردمی که انقلاب اسلامی نموده اند با عنایت خداوند ورهبری وباصبر وحوصله میدانند که چگونه باانتخاب فرد شایسته ازان حمایت کنند زمان ثابت کرده ومی نماید
پاسخ
اخوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۲
۵۲
اقای اگاه گ خدا کند که فرد شایسته انتخاب بشه باز تو زرد در نیاد
پاسخ
morad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۳
۳
همین قدر برای مردم فهیم ما بس است که می بینیم پسر شاه معدوم هم در انگلستانی که چندی پیش لرد مهدی هاشمی در آنجا میهمان بودند دم از انتخابات آزاد میزند . راستی دنیا و قدرت چقدر شیرین است که با دشمنان دیروز همصدا می شویم !!!!! تاریخ ثبت میکند و مردم هم روایت کننده تاریخ خواهند بود.
پاسخ
م منشی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۵
۹۷
اندر احوال تکاپوی اصحاب فتنه برای فتنه گری در انتخابات آتی با رمز جدید فتنه" انتخابات آزاد"
باز فصل انتخابی تازه است
فصل بارش از سحابی تازه است
باز گویا این قطار انقلاب
در مسیرش پیچ و تابی تازه است
فتنه های نو به نو از ره رسد
فتنه¬گر در فکر خوابی تازه است
تا که گم سازند راه چشمه را
غرب دنبال سرابی تازه است
چاه فتنه گر چه خشکیده،ولی
فتنه¬گر دنبال آبی تازه است
مست نکرد او را مِیِ هشتادو هشت
نَک به دنبال شرابی تازه است
فتنه همبستر شده با انحراف
طفلشان لابد که "باب"ی تازه است
"انتخاب آزاد گردد" این شعار
فتنه را رنگ و لعابی تازه است
عاملان فتنه در تردید و شک
در ایاب و در ذِهابی تازه است
فتنه کاندیدا ندارد رو کند؟
یا پِیِ یک کشک¬سابی تازه است؟!
گاه شیخی را جلو می¬افکند
گاه نیز دنبال شابّی تازه است
این بت عیّار همچون مطربان
بر رُخش هر دم نقابی تازه است
فتنه¬گر از دین روی بر تافته؟
یا ز حق او را کتابی تازه است؟!
فتنه دستور ز بالا دارد
همرهش کارت شتابی تازه است
امت اما دل به رهبر داده است
چون که رهبر بوترابی تازه است
باز هم فتنه شکست خواهد خورد
بعد از آن وقت عتابی تازه است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۱
سلام میدونید تو این شبها چقدر ادمهایی هستن که از فقر خواب ندارندو ما چرا باید به جان هم بیفتیم بجای اینکه یه کاری برای هموظنانمون بکنیم و هی همدیگرو بکوبیم حداوندا همه مردم ایران رو به تو میسپارم
پاسخ
سيذ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۲۴
۱
سلام برخوانندگان عزيز اين راميدانم هم دلي ازهمزباني بهتراست ودراين زمان اين گراني است كه مردم رابه فقر كشانده واز دري كه فقرواردشود ازدر ديگرايمان خارج ميشود خدايادراين عالم وانفسابه خودت پناه ميبريم
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۳
۷
زبیر یار امام علی بود و حتی با خلیفه ی اول به سختی بیعت کرد ولی از آنجا که تمامی این کارها را برای منیت انجام داد در آخر کافر از بین رفت و مرتد مرد.
خدایا زبیربمان نکن...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
۵
۲
انتخابات درایران همواره آزادبوده است ولی شک این انتخاب آخری هنوز دردلمان محفوظ است مگر نمیشود که وزارت کشور به نفع رییس جمهور منتخب خودکارکند
پاسخ
مدیر پایگاه
با سلام .
وزارت کشور وظیفه اجرای انتخابات را دارد و شورای نگهبان وظیفه نظارت و تایید انتخابات را دارد بنابراین وزارت کشور نمی تواند تخلف نماید، همچنین این روال در تمامی دوره ها بوده است و مختص به این دوره نمی باشد. در مورد شکی که در دلتان مونده پیگیری بفرمایید که به چه دلیلی این شک افتاده!! چون شخصی رای آورد که بعضی ها به اون رای نداده بودند؟!
اسماعيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱
الكي بين رهبر و هاشمي رو بهم نزنيد يعني نميتونيد بزنيد خودتونو خسته نكنيد .

اين سخن امام خميني رو هميشه يادتون باشه:
هاشمي زنده است چون نهضت زنده است
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
روح امام شهیدان شاد وایول به شما اقااسماعیل خوشم امد بجاش گفتی حرفتو باحال امدی حال کردم تواین دوره ایت الله هاشمی رفسنجانی خودشونشون میده چون مردم فهمیدن کی دلسوزه انقلابه
پاسخ
دلسوزهم وطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
سلام هم وطن های گلم كشور غنی ترين کشورصعنت معدن كه صادرات برای بيگانگان با ناظرترين قيمت بخاطر دلار؛ولي ماها نميتونيم خونه ۶٠متری برای مون بسازيم؛يابعضی از هم وطن برای شام شب شون موندن؛يك م وام ميخوام بگيرم صدهزارت كارمزدبدهيم دويست هزارت به شيرينی ضامن مونم؛كی ميخواد به داد مون برسه؛ماكه هيچ كدوم خيري نديدم؛ 
پاسخ
سيدخدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۱
۰
سلام ؛ رهبرعزيزمان که ماملت ايران همه عاشقانه دوستش داريم وجان فدايشم بوديم هستيم وخواهدبود؛درسخنانشان ازدمكراسی مردم سالاری فرمايش نمودم؛اگه مطرز به خواستهاي قانوني مون وسياستهای مسولين باشم؛پس چرابعضی ازبرادران به مافرزندانش لقب فتنه گرشورشی ميدن؛پس مردم سالاری كشورماكجاست؛
پاسخ
طوفان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
روزی خواهم امد
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
امیدوارم آقای هاشمی عزیز بتواند خانواده خود را مدیریت کند زیرا به گفته امام راحل ولایت فقیه ولایت رسول الله است ما همه بایدتابع ولایت باشیم شما که نماینده ایشان در تشخیص مصلحت هستید قانون اساسی میثاق خون شهداست من به آقای جنتی افتخار میکنم به خاطر انقلاب از فرزند خود گذشتند مادران شهدا برا ی حفظ اسلام فرزندان خود را به قربانگاه فرستادن تا انقلاب زنده بماند. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد
امام خمینی
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
امیداست آقای هاشمی متوجه باشنداگر به جنابعالی احترام می گذاریم چون نماینده رهبری در تشخیص مصلحت هستید. تورا به خون شهدان قسم میدهم به صحبت های آن مرد خدایی آیت ا لله بهاالدینی در کتاب آیات بصیرتشان در مورد سید علی خامنه ای توجه کنید
پاسخ
ادریس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام راستش من نمیدونم ولی اگرقرارباشدبین بدوبدتریکی روانتخاب۰کنم بدراانتخاب میکنم من تحلیلگرنیستم ولی میدونم درزمان شمااگربدوخوب بودایران دراوج بودبه سنی وشیعه هم کاری ندارم چون معتقدم تمام پیامبران رافرستاده تابماانسانیت بیاموزندپس بعنوان انسان میگم ازاومدن شماخوشهالم دراین شهر کوچک چندهزارنفری درحال تبلیغ برای شماهستم وامیدوارم بتونم باشماتماس داشته باشم تابنده وبقیه گروه راراهنمای بفرمای بحرحال ۱۵هزاررأی بکارمیادبعدایمیل اصلی براتون میفرستم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها