أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۷۱۷۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۸     ۲۷ دی ۱۳۹۱
سردبیر پایگاه خبری تحلیلی رجانیوز از احضار میثم نیلی مدیرمسئول این سایت به دادسرای فرهنگ و رسانه و تفهیم اتهام در پی شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی خبر داد.

به گزارش 598، علی نادری سردبیر پایگاه خبری تحلیلی رجانیوز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از احضار مدیرمسئول این سایت به دادسرای فرهنگ و رسانه و تفهیم اتهام در پی شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی خبر داد.

نادری گفت: صبح روز دوشنبه میثم نیلی مدیرمسئول رجانیوز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد و در خصوص شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی که از سوی علیزاده طباطبایی وکیل خانوادگی هاشمی رفسنجانی در تاریخ 29 آبان مطرح شده بود، تفیهم اتهام شد.

سردبیر سایت رجانیوز با اشاره به طرح این شکایت در زمان بازداشت آقای مهدی هاشمی، تصریح کرد: این یک شیوه کهنه است که متهمی با این حجم از تخلفات و اتهامات سنگین،‌ برای فرار به جلو دست به شکایت متقابل می‌زند.

وی ادامه داد: شکایت‌های فله‌ای مهدی هاشمی از رجانیوز و دیگر رسانه‌های انقلابی، آن هم در ایام نزدیک به حماسه‌های مردمی در دی ماه این سوال را به وجود آورده که آیا این فرار به جلو با هدف فرافکنی و دهن کجی به مطالبات صریح و شفاف مردم در نهم دی و عوض کردن جایگاه متهم و شاکی طراحی نشده است؟

نادری ادامه داد: البته این اتفاقات و فرار به جلو سبب نمی‌شود تا مردم مطالبه خود در 9 دی مبنی بر مجازات بدون ملاحظه و عادلانه فتنه گران ضد انقلاب و مسببین فتنه 88 را فراموش کنند و رسانه‌های انقلابی خصوصا رجانیوز نیز قطعا از پیگیری این مطالبات به حق و اتهامات بزرگ و مهم فرزند آقای هاشمی چشم پوشی نخواهد کرد، چرا که اقدامات مجرمانه ایشان چه در عرصه اقتصادی و چه در عرصه سیاسی، لطماتی غیرقابل جبران و ظلمی بزرگ به حیثیت و آبروی نظام مقدس اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است وارد کرده است.

سردبیر رجانیوز افزود: مهدی هاشمی باید در خصوص اتهامات متعدد و متنوعی که علیه او در مراجع قضایی و امنیتی مطرح است، پاسخگو باشد و طبیعتا این اقدامات متقابل و فرار به جلو نمی‌تواند اصل اتهامات سنگین ایشان را تحت الشعاع قرار دهد.

نادری در پایان نیز به پاسخ حقوقی رجانیوز به شکایت مهدی هاشمی اشاره کرده و گفت: قطعاً پاسخ حقوقی و مستدل مدیرمسئول رجانیوز به اتهامات وکیل خاندان هاشمی به دستگاه قضائی ارائه خواهد شد، و این شکایت از طریق حقوقی نیز با قدرت پیگیری می‌شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها