أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۷۳۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۸ دی ۱۳۹۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، حسن خدایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان در جلسه هماهنگی مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان گفت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ایران بود که امروز در سایه این پیروزی شکوهمند شاهد پیشرفت روزافزون مملکت و نشر فرهنگ اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی در تشریح برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان ویژه دهه مبارک فجر گفت: به منظور ارج نهادن به هم وطنان عزیز و فرهنگ دوست، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان به یمن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، از اول تا پایان بهمن ماه سال جاری به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت لکن با استناد به بند 16 ماده 2 دستورالعمل عضویت مصوب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مبلغ 5 هزار یال هزینه صدور کارت دریافت خواهد شد.

خدایی با اشاره به حضور کتابداران استان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و حوزه‌های مرتبط، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، شب شعر و بازدید از کتابخانه‌های عمومی توسط خانواده‌های محترم و مدارس و سازمان‌ها را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی در پایان از برگزاری مسابقات متنوع کتاب خوانی ویژه بهمن ماه خبر داده و افزود: این مسابقات در قالب 21 سابقه آن‌لاین كتاب‌خواني ويژه عموم مخاطبين از طریق شبکه کتاب خوانان حرفه‌ای به نشانی  www.Booki.ir  ، 4 مسابقه ويژه نابينايان و كم بينايان و 2 مسابقه تخصصي ويژه كتابداران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها