أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۷۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۰

به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما از کشور بحرین دقایقی پیش اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور نیمه شب گذشته منزل شخصی حجة الإسلام و المسلمین سید "هادی موسوی" داماد حضرت آیت الله سید "محمدتقی مدرسی" از مراجع تقلید شیعیان حمله بردند.

وی در ادامه افزود: آنان پس از حمله به منزل وی، او را در مقابل دیدگان همسر و فرزندانش به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از آن ربوده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

خبرنگار ما گفت: این جنایت در حالی رخ داد که نیروهای امنیتی بحرین چند روز پیش فرزند وی، سید "مهدی موسوی" را نیز که از جوانان فعال در قیام ملت بحرین به شمار می رفت را بازداشت و به محل نامعلومی انتقال دادند.

وی همچنین افزود: بیانیه های شدید حضرت آیت الله سید "محمدتقی مدرسی" و نیز سخنرانی های شدید اللحن برادر ایشان آیت الله سید "هادی مدرسی" که بیش از 40 سال است که با کشور بحرین و شیعیان آن ارتباط نزدیک و تنگاتنگی دارد، در ربوده شدن این روحانی شیعی بی تأثیر نبوده است.

قابل ذکر است حجة الإسلام و المسلمین سید "هادی موسوی" که چندین سال در زندان های رژیم آل خلیفه به سر می برد، حدود ده سال پیش آزاد شد و پس از آن بلافاصله به خارج از بحرین سفر کرد و چندین سال دور از کشورش زندگی کرد و در نهایت سه سال پیش به بحرین بازگشت و زندگی طبیعی خود را از سر گرفت.

در پایان گفتنی است وی که از دوران جوانی در بحرین فعالیت های سیاسی و اجتماعی انجام می داد، نام خود را تغییر داده و خود را همواره با نام جنبشی سید "محمود علوی" معرفی می کرد. اکنون نیز با این نام در بحرین شناخته می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
..نكنه اين موسوي شال سبز با اون موسوي خاين خودمون رابطه اي دارن؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
داداش ما پرته یا کورنگی داره که شال سیادت را با ردای شیطانی فتنه 88 اشتباه گرفته.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
دوست گرامي! مثل اينكه خيلي از مرحله پرتي!!! اين سيد بزرگوار اگر رابطه ونسبت و شباهتي با لجن هاي سبز ايراني داشت نه تنها توسط مزدوران و نوكران آمريكا و صهيونيسم در بحرين ربوده نمي شد بلكه تحت حمايت كامل آنهاقرار مي گرفت و توسط بوقچي هاي تبليغاتي آنها به مرجع تقليدي كه در جان اسلام نظير ندارد تبديل مي شد!!!
پس نتيجه مي گيريم كه رنگ شال اين سيد بزرگوار ,سبز سيادت است نه سبز خيانت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها