يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۸۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش ندای انقلاب حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش، عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و دبیر سیاسی هفته نامه "پرتوسخن" با اشاره به اقدام آقای بیات زنجانی در اعلام مرجعیت خود، می گوید: ایشان فکر می‌کند اگر یک نفر از این عده اندک صاحب رساله شد این جریان مقبول حوزه خواهد افتاد تعدادی از طلاب به آن ها گرایش پیدا خواهند کرد. مرجعیت آقای بیات در هیچ جایگاه حوزوی تایید نشده است. وی قبلا که در تهران امام جماعت مسجد جامع نارمک بود، در آن جا دست به اختلاس زد و هیات امنای مسجد به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده بودند،سرانجام دستگیر و محاکمه شد. چند ماه زندانی بود و بعد با عفو مقام معظم رهبری(حفظه الله) بقیه زندان او بخشیده شد. مدتی پس از این ماجرا، به حوزه آمد و تدریس درس‌های دوره سطح را با اندکی شاگرد آغاز کرد که اغلب به دلیل قِلّت آنها، درس تعطیل میشد و همچنین در جریان وانفسای دوم خرداد برای خود رساله‌ای نوشت و بیتی با عنوان «بیت آیت‌‌العظمی بیات»! تشکیل داد.
به دلیل عدم پرداخت وجوهات و توجه و مقبولیت از سوی ملت متدین و آگاه، ایشان برای گذران امور جاریه خویش و نیز پرداخت هزینه هایی برای چاپ رساله ای که به رایگان در میان مردم جهت تبلیغ وی پخش شد، دست به دامان شخصی شد که اکنون از سران فتنه به شمار می آید. واضح و مبرهن است که ارادت ایشان به جریان فتنه و طرفداری از آن برای چیست؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۲۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۷۸
۱۹
مادون قرمز _ دید در تاریکی:
انتشار اخبار بمنظور آگاهی بخشی ،شفاف سازی و رفع ابهام است.شما در این خبر ابهامی جدید بوجود آوردید:
چرا آقای خامنه ای اختلاس آقای بیات را مورد عفو قرار می دهند؟مگر بیت المال نیست؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۳۰
۷۴
به اين ميگن مجتهد جعلي اصلاح طلب
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۲۵
۵۰
پایگاه فرهنگی بچه های مسجد:
جواب مادون قرمز:
همانطور که در متن خبر پیداست،اختلاس بیات بخشیده نشده،بلکه بقیه دورهء زندانش بخشیده شد.
و این عفو آقا در مناسبت های مختلف شامل حال همه متخلفین از اقشار گوناگون می شود.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۵۱
۱۶
پس میشه خلاف کرد و بدون مجازات کامل از زندان آمد بیرون خوبه!!
پاسخ
amir kaviyani
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۳۳
امان از دست آنهایی که در سر سودای معروفیت ومقبولیت نزد خلق الله را دارند. آخر چه کسی به این آدم گفته مرجع تقلید که شاخ شده است. بابا بی خیال فکر کن این آدم در سطح آیت الله بهجت دیده شود!!!!!!!!
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۲۱
۸
به مراجع تقلید هم توهین میکنید ؟!!
شما از کفار بدترید چرا که با شعار اسلام به اسلام ضربه می زنید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۵
۲
اللهم عجل لوليك الفرج
تنها كاري كه از دست ما بر مياد،دعايظ ظهوره
پاسخ
nornora
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۸ - ۰۵ دی ۱۳۹۳
۵
۱
من ادب را یادگرفته ام وبه هیچ بزرگی توهین نکنم انسان بزرگ بزرگ است وبایدبزرگان نظر بدهند عدد90نبایددرباره ی عدد1000 حرف بزندمتخصصین نظربدهند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۶
۰
رفرنس این ادعا کجاست؟
پاسخ
اندیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
۵
۵
ببخشید مگر سایر مراجع را کسی تایید کرده؟؟ مگر مرجعیت به تأیید فلان یا بهمان بستگی دارد؟؟ ما شنیده بودیم مجتهدی که محل رجوع مردم قرار می گیرد، مرجعیت می یابد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها