أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
علی مطهری عضور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی «رسوایی» را فیلمی مفید و آموزنده توصیف کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، «رسوایی» تازه‌ترین فیلم مسعود ده‌نمکی دوشنبه دوم بهمن برای برخی چهره‌های سیاسی و مسئولان کشوری به نمایش درآمد.  در این مراسم، ابراهیم حاتمی‌کیا، غلامعلی حداد عادل، علی مطهری، الیاس نادران، محسن رضایی، حجت‌الاسلام حمید رسایی، محمد علی رامین، حجت‌الاسلام تقوی، سردار رادان، سردار ربانی، وحید جلیلی و تعدادی از بازیگران فیلم حضور داشتند.

 علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پس از دیدن فیلم «رسوایی» به خبرآنلاین گفت: «من به دعوت آقای ده‌نمکی برای دیدن تازه‌ترین فیلم ایشان رفتم. البته به جز من افراد زیادی در این جلسه حضور داشتند. به نظرم در کل فیلم خوبی است و نظرم نسبت به آن مثبت است. فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند برای جامعه مفید واقع شود.»
 
او در پاسخ به اینکه «رسوایی» در مقایسه با سه گانه «اخراجی‌ها» چطور بود، افزود: «من هر سه فیلم قبلی آقای ده‌نمکی را دیده‌ام. از نظر فنی و هنری این کارگردان همان سبک فیلم‌های قبلی‌اش را دنبال کرده است، اما فیلم به لحاظ سوژه و محتوا با آثار قبلی آقای ده‌نمکی متفاوت است و گرایش به اخلاق و عرفان دارد.»
 
 این نماینده مجلس ادامه داد: «اگر کارگردان‌های دیگر هم دعوت کنند فیلم‌شان را می‌بینیم. ما به خاطر مسئولیتی که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی داریم حتی اگر به دیدن فیلم و این مسائل علاقه‌مند هم نباشیم، باید در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار بگیریم. اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس باید همه فیلم‌ها را قبل از اکران ببینند تا مشکلی زمان اکران پیش نیاید.»
 
 مطهری در پایان گفت: «تصمیم دارم فیلم‌های امسال را در جشنواره سی و یکم فجر ببینم.»
 
 «رسوایی» چهارمین تجربه سینمایی ده‌نمکی در مقام کارگردان است.  
این فیلم داستان افسانه دختر جنوب شهری است که به علت بدهی‌های مالی پدر تحت فشار طلبکاران قرار دارد. او با دزدیدن سفته‌های پدرش در حین فرار با روحانی زاهدی آشنا می‌شود که این روحانی در مسیر کمک به افسانه، خود دچار مشکلاتی می‌شود.
 
 اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کامران تفتی، مریم کاویانی، مجید مشیری، اسماعیل خلج، امیر نوری در این فیلم بازی می‌کنند.  
«رسوایی» در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
واقعا من نمی فهمم علی مطهری کیه که نظر مثبت و منفیش مهم باشه و شما توی خبرگزاریتون بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
خوب به این عبارت دقت کنید: "من به دعوت آقای ده‌نمکی برای دیدن تازه‌ترین فیلم ایشان رفتم. البته به جز من افراد زیادی در این جلسه حضور داشتند".
چه اصراری داشت که تأکید کند که من به دعوت آقای ده نمکی... تا بعد بگوید افراد زیادی هم حضور داشتند... یعنی دعوت از "من".... تنها نبود.
این آقا دچار گونه ای کمبود شخصیت است, و دلیل سروصداهایش هم همین است, زیرا نیاز به مطرح شدن دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها