أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
عضو كميسيون صنايع مجلس از تذكر زماني عضو هيئت رئيسه انتقاد كرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 بهمن ماه) برخورد تندی با محمد دهقان عضو هیئت‌رئیسه مجلس داشت.

نماینده ارومیه در حال مطرح ‌كردن پیشنهاد حذف عبارتی از مواد طرح مورد بررسی بود که در این حال محمد دهقان عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: آقای قاضی‌پور وقت شما تمام شده است، یک و نیم دقیقه از وقت شما گذشته است.

در این حال نادر قاضی‌پور با لحن تندی به دهقان گفت: وظیفه آقاي سبحانی‌نیاست که تذکر بدهد وظیفه شما نیست،‌ شما به لیست خودتان برسید، آیا این جا هم ذی نفع هستید؟

دهقان در ادامه بر گفته خود پافشاری کرد و با جواب تندتر نادر قاضی‌پور مواجه شد.

گفتني است طبق آیین نامه داخلی مجلس محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه عضو هیئت‌ رئیسه مجلس و مسئول تذکردهندگان آیین‌نامه داخلی مجلس و اخطار دهندگان قانون اساسی بوده و حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا نیز عضو هیئت رئیسه نماینده نیشابور و مسئول تنظیم وقت نمایندگان در حین نطق می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها