کد خبر: ۱۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

بولتن نیوز : در چند روز گذشته خبری در محافل رسانه ای کشور مطرح شد که معلوم بود از اساس دروغ و کذب است و فقط برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان برخی سایت ها ارائه شده و طی آن ادعا شده بود داود احمدی نژاد، برادر بزرگ رئیس جمهور با حضور در منزل دکتر احمدی نژاد به خرافه گرایی و سحر و جادو پرداخته است .

به گزارش بولتن اصل خبر این سایت به این شرح بود :

« یک منبع آگاه نزدیک به دکتر "محمود احمدی نژاد" به خبرنگار ما گفت: چندی پیش "داوود احمدی نژاد" برادر رئیس جمهور به منزل ایشان آمده بود. دقایقی بعد که دکتر احمدی نژاد مشغول صحبت با دیگران بود، حاج داوود به بهانه ای خاص از جمع خارج شد.

وی در ادامه افزود: وقتی دکتر احمدی نژاد متوجه غیبت طولانی مدت حاج داوود شد، دنبال وی رفت و ناگهان متوجه شد که او در حال چال کردن چیزی در گلدان منزل رئیس جمهور است. وقتی آن را از برداشت متوجه شد تکه کاغذ کوچکی است که عباراتی نامفهوم بر روی آن نوشته شده است.

این منبع آگاه در ادامه افزود: دکتر احمدی نژاد متوجه شد که این عبارات توسط یک دعا نویس نوشته شده است لذا جریان را از حاج داوود پرسید. او هم که چاره ای جز اعتراف نداشت اعلام کرد که به یک دعانویس در منطقه "شهر ری" تهران متوسل شده تا بتواند برخی طلسم ها را بشکند و به اصطلاح سحر برخی اطرافیان دکتر را باطل کند!

این منبع مطلع در پایان گفت: پس از این اعتراف، دکتر احمدی نژاد به شدت خشمگین شده و از حاج داوود خواست تا دست از این خرافات بردارد و در برخوردهای خود روش و اخلاق اسلامی را الگو قرار دهد
«.



با انتشار این خبر که بیشتر به یک خبر طنز می ماند تا یک خبر اختصاصی موجی از خوشحالی در بین سایت های وابسته صهیونیست ها که مترصد فرصتی برای زیر سوال بردن مسئولان نظام هستند ایجاد شد و این رسانه ها که هر روز به دروغ پراکنی علیه نظام می پردازند به راحتی به یک خوراک تبلیغاتی آن هم از سوی رسانه داخلی دست یافتند . شاید به جرئت بتوان گفت تمامی رسانه های ضد انقلاب و ارگان های سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همچون بالاترین، دنباله، آزادگی، ایران پرس و حتی بخش اخبار سایت جست و جو گر یاهو به انتقال این خبر پرداختند و با زدن تیترهایی مثل برادر احمدی نژاد برای نجات رژیم دست به دامن دعانویس شد و غیره تلاش کردند مسئولین کشور و خانواده های آنان را خرافی جلوه دهند و باعث استهزا کاربران خود شوند.

اصل این خبر به حدی جعلی و بی اهمیت بود که حتی خود داود احمدی نژاد هم نیازی به تکذیب اصل آن ندید اما با توجه به موضوع رواج خرافه گرایی در روزهای اخیر و دامن زدن بعضی رسانه ها به اخباری از این دست از جمله بحث های ظهور و دعانویسی و . . . بولتن نیوز بر آن شد برای اطلاع از صحت و سقم این خبر طی تماسی با داود احمدی نژاد برادر بزرگ رئیس جمهور و دبیر کمیته پدافند غیر عامل کشور به بررسی این خبر بپردازد . داود احمدی نژاد در این خصوص به خبرنگار ما گفت : اصل این خبر از اساس کذب محض است چرا که طی چند ماه گذشته اصلا دیداری با برادرم در منزلش نداشتم و این نوع خبرسازی های کذب و فضاسازی های رسانه ای توسط عوامل خبیثی صورت می گیرد که از افشاگری های اخیر اینجانب ضربه خورده اند .

حاج داود احمدی نژاد  ادامه داد : از انتشار این خبر بسیار متعجب شدم چرا که خرافات در زندگی من هیچ گونه جایی ندارد و همیشه به ائمه اطهار(س) متوسل شده ام و امیدوارم این بی اخلاقی های رسانه ای از بین برود .


انتشار این خبر که به نظر می رسد کاملا به صورت جهت دار  است بیشتر برای تخریب چهره داوود احمدی نژاد که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از مدیران خوب کشور در عرصه نظامی به شمار می رود صورت گرفته است . چرا که وی پیش از این اعتراض های شدیدالحنی به جریانی خاص که در اطراف رئیس جمهور هستند مطرح کرده بود و در اظهاراتی تند گفته بود : این افراد و اظهارات شبهه افکنانه و مشکوکشان ، تا امروز هيچ نفعي براي نظام نداشته و اگر منافعي براي نظام داشته بيايند اعلام نمایند . ، خدماتش به مملكت در مسائل فرهنگی و معنوي، در مبارزه برای پیروزی انقلاب وتهاجم فرهنگي و در اغتشاشات اخير را بگويد؛ بگويد كجا بوده و چه كار كرده است.

از طرفی هم بسیار تعجب انگیز است که بر فرض محال هم اگر این خبر صحیح باشد چگونه در منزل شخصی رئیس جمهور که قطعا افراد درجه یک خانواده وی در آن حضور دارند این خبر به بیرون درز کرده است؟

به هر حال به نظر می رسد این بی اخلاقی رسانه ای آن هم از سوی جرياني که با  كارها و حرفهاي انتحاري در صدد فرار به جلو و دور كردن جامعه از بيلان وعملكرد كاري مي باشند پیوسته عواقب خطرناکی به همراه خواهد داشت و  طرح اینگونه جعلیات فقط مایه خوشحالی دشمنان نظام خواهد شد. خوب است افرادی که ادعای کار فرهنگی و رسانه ای را دارند آب به آسیاب دشمن نریزند و از انتشار این نوع خبرهای کاملا کذب برای خوشی عده ای پرهیز نمایند چرا که با این کار در واقع به تخریب شخصیت رئیس جمهور نیز پرداخته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۰
۵۸
۸
وقتي آقاي مصباح مي گويد: "من نود درصد احتمال مي دهم احمدي نژاد را سحر نموده اند" چرا نبايد برادرش فكري بحال او بكند؟! اگر سحر و طلسم خرافات است پس چرا ليدر انقلاب همه مشكلات احمدي نژاد را همين سحر و طلسم مي داند!!
پاسخ
آمل-ع-ص
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۲۵
جناب حاج داود عزیز بعضی از شبه افکنی های شما بوی سعایت می دهد که شما خواسته ونخواسته ابزار مطبوعات شده اید و بجای کمک به ریس جمهور و نظام در مقابل انهید همچون عبارت :میخواستند در روز یهودی ها از امام زمان پرده برداری کنند در روزنامه اقتصاد20/9/90اینگونه شبه افکنی های دشمن شاد کن نه برازنده شماست اغیار مساعی احمیدی نژاد را می ستاییند تو که از خویشی مگر بغض و سعایت ؟
پاسخ
امير
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۴۲
۱۲
نه برادر جان!
هر دو برادرند و از يك پدر و مادر و يك جنس. مطمئن باش فيلم بازي مي كنند تا افكار را مهندسي كنند.
پاسخ
حسام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
این چه حرفیه؟ متاسفانه بدبینی تو جامعه ما بیداد میکنه!! بدبین نباشین
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۵
۴۱
اگر دکتر احمدی نژاد پستی یا از زمین های ... به برادر می داد اینقدر مشکل نداشت و این و اونور بشینه و به برادر زحمتکش خود ریس جمهور یک ملت توهین کند
او عملا تابع ولایت نیست
پاسخ
ناشناس
United States
۰۳:۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۶۹
حاج داوود اخلاقت مورد ستایش است تقوایت مورد ستایش است که از برادر و پست و مقام دست کشیدی بخاطر اعتقاد وایمان به انقلاب و رهبرب
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۰
اي واي چه ...
پاسخ
رادمهر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
اینا کلا باحال هستن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها