أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۰۹۷۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
رئیس منطقه کردستان عراق دیروز در سوئیس با رئیس ائتلاف مخالفان سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «مسعود بارزانی» رئیس منطقه کردستان که برای شرکت در کنفرانس داووس به اروپا سفر کرده است، در سوئیس با «معاذ خطیب» رئیس ائتلاف مخالفان سوریه دیدار و درباره تحولات این کشور با او گفت‌وگو کرد.

 

در بیانیه ریاست منطقه کردستان که نسخه‌ای از آن به دست «شفق‌نیوز» رسیده‌، آمده است: خطیب در این دیدار که دیروز در سوئیس برگزار شد، به طور مفصل درباره وضعیت سوریه و معارضان دولت این کشور با بارزانی گفت‌وگو کرد.

وی با ابراز امیدواری از دستیابی به یک توافق محکم سیاسی با کردهای سوریه گفت که همیشه و به طور مداوم از مسئله کردها در عراق پشتیبانی کرده‌اند.

 «عماد احمد» معاون رئیس منطقه کردستان، «فواد حسین» رئیس دفتر ریاست این منطقه و تعدادی دیگر از مقامات کردستان در این نشست حضور داشتند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها