أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۰۸۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
فیلم سینمایی « اکتشاف ناتمام » به کارگردانی پیتر دالی، محصول سال 2012 انگلیس، آلمان و سوئد، پنج شنبه 12 بهمن ماه ساعت 23:10 از شبکه یک سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «بحران» به کارگردانی علی اصغر شادروان، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در آخرین روز حکومت محمدرضا شاه، وقتی کاخ های سلطنتی مورد هجوم مردم قرار می گیرد، چند تن از افراد وابسته به رژیم در کاخ مخفی می شوند. آن‌ها کیفی را که حاوی اسناد محرمانه و جواهرات و اسکناس بوده در محوطه کاخ مخفی می کنند و اقدام به خود کشی دسته جمعی می‌کنند. امّا یکی از آنها اتفاقی زنده می ماند و از کشور فرار می کند و به آمریکا می رود و در آنجا با سایر عوامل رژیم نقشه ای را طرح می کنند که...

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « پسر رعد آبی » به کارگردانی لنی واشنگتن و تهیه کنندگی ژوزف تای، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « پدر بزرگ » به کارگردانی سیمون میلر، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

پادروینگ مویدریسدان و آئونگهاس پادروینگ کمپبل در این فیلم محصول 2007 انگلستان به تهیه‌کنندگی کریستوفر یانگ بازی کرده‌اند.

فيلم سینمایی « کفش های میرزا نوروز » ‌به تهيه كنندگي رستم فرامرزی و كارگرداني محمد متوسلانی، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 21 روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: میرزا نوروز عطاری است که حاضر نیست کفش‌های کهنه و پر از وصلهٔ خود را به دور انداخته و کفش‌هایی نو بخرد و همین امر سبب شده تا مردم شهر او را دست انداخته و مسخره نمایند. همسر و فرزاندن میرزا نیز که دیگر طاقت این وضع را ندارند او را ترک کرده و شرط بازگشتشان را خرید کفش‌هایی نو از سوی میرزا قرار می‌دهند. سرانجام میرزا با اکراه رضایت به خرید کفش‌هایی تازه می‌دهد و می‌خواهد که کفش‌های وصله خوردهٔ خود را به دور بیندازد، ولی....

انیمیشن « توستر شجاع به مدرسه می رود » جمعه 13 بهمن ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه» از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

انیمیشن « توستر شجاع به مدرسه می رود » محصول سال 1998 آمریکا، به کارگردانی روبرت سی رامیرز و تهیه کنندگی دونالد کوشنر ساخته شده است.

فيلم سینمایی « قدم زدن در بهشت » به کارگردانی علی بهادر و تهیه کنندگی احمد شهرابی فراهانی، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

داستان فیلم با بازی ناصر ممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب لو، زهرا اویسی و محمدهادی قمیشی از این قرار است که: شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رها است. پدر رها ( بهروز ) در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای مسعود ( پدر شهاب ) دوست و شریک تجاری خود، به شدت با هم اختلاف پیدا کرده اند و این اختلاف ازدواج شهاب و رها را تحت الشعاع قرار می دهد. شهاب درگیر پرونده ای است که متهم آن در دادگاه محکوم به زندان می شود. دختر متهم که پدرش را متهم نمی داند گاه و بیگاه مزاحم زندگی رها و شهاب می شود و می خواهد از شهاب انتقام بگیرد. در جریان یک تعقیب و گریز، شیرین ( دختر متهم ) با ماشینی برخورد می کند و پس از انتقال او به بیمارستان، پزشک مربوطه متوجه درد کمر قدیمی شیرین شده و...

« قدم زدن در بهشت » از تولیدات سال جاری در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

 فیلم سینمایی « دو نفر و نصفی » جمعه 13 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی فرامز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه نصیری و به کارگردانی يداله صمدي آمده: زن جواني كه در مهد كودك كار مي‌كند، دختر يك ساله اش را با بچه‌هاي مهدكودك به پارك مي‌برد. بر اثر غفلت او كالسكه بچه اش پريسا در سراشيبي پارك و خيابان و كوچه‌ها به راه مي‌افتد و مادر كه به دنبال كالسكه است پس از طي كردن مسيري طولاني كالسكه را گم مي‌كند. كالسكه رو به روي خانه دو مرد مجرد، كه پسر عمو هستند، توقف مي‌كند. پسر عموها ابتدا سعي مي‌كنند كالسكه را مقابل خانه يكي از همسايه‌ها رها و خود را خلاص كنند، اما موفق نمي‌شوند. كوشش آن دو براي سپردن بچه به ديگران به نتيجه نمي‌رسد و...

شـبـکـه سـه

 فیلم تلویزیونی « حرفه ای‌ها » با بازی داریوش فرهنگ، حنانه شهشهانی، گیتی ساعتچی و مجید جوزانی، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

در این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده خواهید دید: یک شرکت هرمی کاملاٌ حرفه ای در تهران راه اندازی می شود که گردانندگان اصلی آن ( که تحت لوای این شرکت کلاهبرداری های عمده انجام می دادند ) مدیر شرکت و دستیار حرفه ای اوست. بعد از چندی دستیار او با ایجاد یک مسأله احساسی به او رو دست می‌زند. به این ترتیب که دختری را به عنوان دختر مدیر که از وجود او بی اطلاع بوده به او معرفی می کند و با همدستی آن دختر کلاهبرداری بزرگ از شرکت انجام می شود و...

فیلم تلویزیونی « حرفه ای‌ها » محصول سال 1388 در ژانر پلیسی و اجتماعی ساخته شده است.

 فیلم سینمایی « زیر بام های شهر » با بازی ايرج طهماسب، عليرضا خمسه و گوهر خيرانديش، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم به کارگردانی اصغر هاشمي و تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچي فرد خواهید دید: اسد دادوند و نامزدش، شکوه تکاوندي، قرار گذاشته اند که پس از يافتن خانه‌اي اجاره‌اي ازدواج کنند. اسد پس از مدتي تلاش به کمک برادرش، امين، خانه‌اي پيدا مي‌کنند که در اجاره مرد عيالواري است به نام گلدوست. گلدوست که وضع مالي مناسبي ندارد، قادر نيست خانه‌ جديدي پيدا کند. او عاقبت پس از کش مکش‌هاي فراوان و طرح دوستي با اسد خانه را تخليه مي‌کند و به کمک همسر و فرزندانش تصميم مي‌گيرد آلونکي در حلبي آباد حاشيه‌ شهر بسازد. او در شب ازدواج اسد و شکوه به آن دو اطلاع مي‌دهد که...

فیلم سینمایی « مجسمه برنزي ( قسمت اول )» با بازی کریستین برکل، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « مجسمه برنزي » محصول سال 2011 آلمان در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است.

فیلم سینمایی « جنت 2 » به کارگردانی کوریال دشموخ و تهیه کنندگی ماهیش بی هات، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

  فیلم سینمایی « پسران جنايتكار » به کارگردانی انزو باربونی، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ترنسه هیل و باد اسپنسر در این فیلم محصول سال 1977 ایتالیا به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

 قسمت دوم فیلم سینمایی « مجسمه برنزي » با بازی کریستین برکل، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

شـبـکـه چـهـار

 فیلم سینمایی « هیولای تاریکی » با بازی موریتز تاته و مارتین کروسن برونر، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « هیولای تاریکی » محصول سال 2010 استرالیا، توسط استفان مولر کارگردانی شده است.

 فیلم سینمایی « اگر زنده ای شلیک کن » به کارگردانی جیلو کوئستی و با بازی توماس میلیان، پیرو لولی و میلو کوئستدا، محصول سال 1967 ایتالیا، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « درخواست نهایی » به کارگردانی جی سی چاندور و با بازی کوین اسپیسی و زاخاری کوئینتو، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « نهنگ آزاد 3 » به کارگردانی سم پيلسبري و با بازی جيسون جيمز ريچتر، آگوست اسچلنبرگ و آني كورلي، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

فیلم سینمایی « شکار » به کارگردانی مجيد جوانمرد، پنجشنبه 12بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: احمد با يك كاميون حامل گوشت به مقصد پايتخت حركت مي‌كند. او عجله دارد تا قبل از زايمان همسرش محموله را تحويل بدهد و به زادگاهش بازگردد. در يكي از شهرهاي بين راه توقف مي‌كند و همان لحظه انفجاري در ميدان شهر رخ مي‌دهد و مجسمه‌اي كه قرار بوده روز بعد پرده برداري شود منهدم مي‌شود. احمد به سرعت از محل مي‌گريزد. مأموران امنيتي به او مظنون مي‌شوند و...

پرويز پرستويي، زنده یاد خسرو شكيبايي، عنايت بخشي، علي آقاجانيان و منيژه سليمي در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « میلان پالرمو، بازگشت » به کارگردانی کلادیو فرگاسو، 40 دقیقه با مداد روز جمعه 13بهمن ماه از شبکه تهران بازپخش می شود.

جیان کارلو جیانینی،رائول بووا، نریکو لو ورسو و گابریل پشینو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی« یک مشت پر عقاب » به کارگردانی اصغر هاشمی، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

رضا كيانيان، حامد بهداد، عليرضا خمسه، پرويز پورحسيني، هرمز هدايت، آهو خردمند و فريبا كامران در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

داستان اين فیلم تلويزيوني درباره اميرحسين دانشور فارغ‌التحصيل مهندسي شيمي است كه در حال گذراندن دوران سربازي در پادگان عجب‌شير است. او به دليل تماس تلفني غير منتظره‌اي به تهران مي‌آيد.

فیلم سينمايي « محموله » به کارگردانی سيروس الوند، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جهانگير الماسي، منصور مجلسي، حبيب اسماعيلي، حميد طاعتي و فاطمه معتمدآريا آمده: علي دانش، باستان شناس وزارت فرهنگ و هنر در پي حفاري به مجموعه‌اي با قدمت سه هزار سال دست مي‌يابد كه ارزش هنگفتي را براي آن تعيين مي‌كنند. دانش موضوع كشف مجموعه را به اطلاع خبرنگاران جرايد مي‌رساند. رؤساي وزارت خانه كه درصدد تصاحب مجموعه هستند دانش را از بابت اطلاع دادن به جرايد شماتت مي‌كنند و براي فروش آن به چند نفر خارجي اقدام مي‌كنند. از سوي ديگر تيمسار عضدي كه اشياي عتيقه را در موزه شخصي اش جمع آوري مي‌كند و دلالي به نام نصرت نيز براي به چنگ آوردن مجموعه سر و دست مي‌شكنند. عضدي كه از ديگران صاحب نفوذتر است، به رغم تلاش دانش مجموعه را تصاحب مي‌كند. نصرت با حيله مجموعه را مي‌ربايد تا...

این فیلم از تولیدات سال 1366 در ژانر حادثه ای ساخته شده است.

شـبـکـه شما

فیلم تلویزیونی « سوره باران » به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی پورحامدی، پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حسین معلومی، محرم زینال زاده، غلامرضا عارف نژاد، یدالله هدایتی و مسعود چوبین آمده: بهمن سرباز سپاه دانش به روستایی محروم منتقل شده است. او شاهد زندگی مردم این روستا است که علاوه بر محرومیت اقتصادی، فقر فرهنگی و اجتماعی دارند و گرفتار جهل و خرافه هستند. کدخدای روستا از اداره روستا ناتوان است و خود به عاملی برای عقب ماندگی و ظلم مبدل شده است. زنی به نام زهرا نیز ساکن روستا است که به آنجا تبعید شده و سعی در آموزش و پرورش کودکان روستا دارد زنی مقید به دین و اخلاق که بهمن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد اما...

این فیلم از تولیدات سال جاری مرکز همدان در ژانر اجتماعی و خانوادگی تولید شده است.

فیلم تلویزیونی « شاطره » به کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی محمد جواد مرادی، از تولیدات صدا و سیمای مرکز فارس، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در این فیلم می بینیم: جلال اژدری خود را صاحب کارخانه ای می داند که در اصل متعلق به برادرزاده اش بهار است. بهار پس از درگذشت پدر و مادرش نزد عمویش جلال زندگی می کند. به تازگی در کارخانه اعلامیه های انقلابی یافت شده و جلال از این موضوع ناراحت است. ماموران ساواک به سراغ جلال می آیند و جلال از مهدی که سرکارگر کارخانه است ناراضی و به او مشکوک است.

زهرا سعیدی، شاپور معمارزاده، مسعود شریفی، محسن مرادی و مسعود عارفی فر در این فیلم در ژانر اجتماعی و سیاسی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه آموزش

فیلم سينمايي « شنا در زمستان » به کارگردانی محمد کاسبی، جمعه 13 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی مجید مجیدی، یحیی دیوانی و محسن پناهی از این قرار است که: علي مرتضايي نسب از معلمين آموزش و پرورش جهت تدريس به يكي از مدارس محروم كشور منتقل مي‌شود. او با مشاهده وضع مالي مردم و جهل و فقر حاكم بر آن‌ها درصدد كمك به مردم و از جمله شاگردانش بر مي‌آيد. دلسوزي مرتضايي نسب در مقابل دانش آموزان و رفتار خشن ناظم نسبت به بچه‌ها آن‌ها را رو در روي يكديگر قرار مي‌دهد. گرايش دانش آموزان به معلم خود و علاقه آن‌ها نسبت به مرتضايي نسب باعث كينه و حسادت ناظم شده و سرانجام با گزارش به نيروهاي امنيتي، مرتضايي نسب از مدرسه اخراج مي‌شود.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « نسیم شمال باد جنوب »، « پائیزگرم ( قسمت 1 ) »، «آقای هفت رنگ »، « دست های خالی » و « لانه زنبور » پنجشنبه 12 بهمن ماه ساعت 13، 15، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « روز بر می آید »، « پايیزگرم ( قسمت 2 ) »،« افسانه باستاني»، « حادثه ماتئي »، « دادشاه » و « پله سي و نهم » ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 روز جمعه 13 بهمن ماه از شبکه نمايش پخش مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها