يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۱۲۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن نگرش گروه خودروسازی سایپا در پیش بینی برنامه های آتی با تکیه بر دیدگاه های آینده نگر را رمز موفقیت این گروه خودروسازی در آینده دانست.
به گزارش 598 به نقل از سایپانیوز، مجید منصوری بیدکانی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا اظهار داشت: در شرایط فعلی و با وجود تحریم های سخت گیرانه غرب، نوع مدیریت بربنگاه های عظیم صنعتی از این دست نیز بسیار متفاوت بوده و با توجه به این موضوع باید به مدیران سایپا تبریک گفت که در شرایط بغرنج فعلی و مشکلاتی نظیر نوسانات ارزی، کمبود قطعات و شرایط بی ثبات بازار خودرو توانسته اند تولید خود را تثبیت کنند.
منصوری بیدکانی ضمن ابراز خرسندی از تلاش مدیران، کارگران و پرسنل سایپا اظهار داشت: نگرش گروه خودروسازی سایپا در پیش بینی برنامه های آتی با تکیه بر دیدگاه های آینده نگر، رمز موفقیت این گروه خودروسازی درآینده خواهدبود  و در بازدیدی که از این گروه داشتیم شاهد موفقیت های چشمگیری از جمله طراحی خودروهای جدید و برنامه آغاز تولید این خودروها بودیم و ازاین نظر با توجه به شرایط موجود می توان به سایپا نمره قبولی را داد.
وی افزود: تغییرات بوجود آمده در خودروهای سایپا نشان از توجه این گروه خودروسازی به ارتقا ایمنی محصولات است و خودروهای سایپا در مقایسه با گذشته از ایمنی بهتری برخوردار شده اند که امیدواریم این سطح ازایمنی ها نیز با ارتقاء بیشتر همراه شود.
این نماینده مجلس باتاکید بر این نکته که در مرحله اول آزاد سازی یارانه ها کمک چندانی به تولید علی الخصوص صنعت خوردو صورت نپذیرفته است ادامه داد: نظر شخص بنده این است که هم مصرف کننده و هم تولید کننده باید حمایت بشوند منتهی از طرفی ما نمی توانیم به تولید کننده بگوئیم که سود صفر داشته باشد و ازاین نظر شایدبتوان از راهکارهای مختلف به داد تولید کنندگان رسید.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با حمایت های ویژه ای که مجلس برای رونق صنعت خودرو در نظر گرفته است شاهد رونق دوباره این صنعت باشیم و ادامه داد: با توجه به اهمیت وجود صنعت خودروسازی و قطعه سازی در کشور مجلس شورای اسلامی با تدوین بسته های حمایتی بدنبال بازگشت روند قبلی تولید به این صنعت خواهد بود و امیدواریم حمایت های ویژه ای مثل پرداخت تسهیلاتی که وعده پرداخت آن داده شده اما تاکنون اجرائی نشده است با تسریع هرچه بهتر در روند پرداخت  رونق بیشتر را به  صنایع و تولیداتی نظیر خودروسازی وارد کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها