يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۱۵۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
رییس جمهور از واریز بسته جبرانی و حمایتی در هفته اول اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران پس از جلسه امشب هیئت دولت با اشاره به جلسات مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای اجرایی را انجام می دهیم تا هفته اول اسفند بسته حمایتی و جبرانی به حساب سرپرستان واجد شرایط واریز شود.

وی افزود: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور را به اتمام برساند و برای تصویب تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به پایان بررسی تبصره های بودجه سال 92 در جلسه امروز هیئت دولت، گفت: امیدورایم پس از سفر مصر بررسی جداول بودجه سال 92 به اتمام رسیده باشد.

رئیس جمهور همچنین درباره سفر خود به مصر گفت: برنامه های متنوعی برای این سفر از جمله دیدار با نخبگان و اهالی رسانه های مصری و همچنین دانشگاهیان تدارک دیده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها