أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۲۳۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام جلالی:
رئیس‌ دفتر علامه مصباح‌ یزدی گفت: خواص باید مواظب باشند با سخنان و موضع گیری‌های خود آب به آسیاب دشمن نریزند و کمک حال دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران نباشند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، یادواره شهدای دفاع مقدس ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا به همت ناحیه امام حسین (ع) و بسیج فرهنگیان این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین جلالی رئیس دفتر علامه مصباح یزدی و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و آحاد مردم و بسیجیان در سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به شاخصه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: رضاخان و خاندان پهلوی برای تثبیت حکومت خود سه چیز را در دستور کار خود قرار دادند و این سه چیز عبارت بودند از برداشتن چادر، برداشتن عمامه از سر روحانیت و خاموش کردن چراغ عزاداری امام حسین (ع) در جامعه، از این‌ رو این خاندان مزدور و خائن برای عملیاتی کردن این عوامل سراغ دین و آموزه‌های دینی رفتند، اما با مقاومت و بصیرت روحانیون و مردم مواجه شدند و نتوانستند نقشه شوم خود را عملیاتی کنند.

این مسئول تأکید کرد: خود دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناکامی خاندان پهلوی برای براندازی دین مبین اسلام دست به کار شدند و در حال حاضر نیز عصبانیت دشمنان از دین و ارزش‌ها، آموزهای دینی است و تمام تلاش خود را برای گرفتن دین مردم و به حاشیه کشاندن دین در جامعه انجام می‌دهند.

جلالی اضافه کرد: حکومت دینی انقلاب اسلامی ایران با برجسته کردن دین در عرصه زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اسلامی کردن جامعه، عزت و کرامت را به انسان‌ها ارزانی بخشیده است.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه‌های به وجود آمده در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران هنوز یک ساله نشده بود که دشمنان انقلاب، فتنه ترور را برای توقف انقلاب به راه انداختند و پس از ناکامی، سراغ فتنه خود مختاری رفتند و زمانی که از این مرحله هم توفیقی دست نیافتند، با همه عوامل و انصار خود فتنه نظامی را بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد: اما به حول قوه الهی با ایثار و رشادت‌های ملت ایران در این فتنه هم پیروز نشدند، لذا پس از ناکامی تمامی فتنه‌ها برای براندازی نظام، فتنه جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند که پیروزی در جنگ نرم با توجه به پیچیدگی خاص خود علاوه بصیرت عوام، بصیرت خواص را نیز می‌طلبد که خواص باید مواظب باشند با سخنان و موضع‌گیری‌های خود آب به آسیاب دشمن نریزند و کمک حال دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران نباشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها