أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۳۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
در حالی پانصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر برگزار شد که در این جلسه حسن بیادی از وضعیت زباله‌ها و دزدی آن توسط برخی از افراد گلایه کرد و گفت: برخی از افراد از این راه توانسته‌اند ثروت زیادی به جیب بزنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اجتماعی فارس پانصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور 18 نفر از اعضای شورا برگزار شد.

* در جلسه امروز شیبانی، دبیر، چمران، نجفی، بیادی، دانشجو، خادم، طلایی، کاشانی، شکیب، ابتکار، آباد و مسجد جامعی حضور داشتند. این در حالی بود که مسجد جامعی با تأخیر دو ساعته خود را به جلسه شورا رساند.

*جلسه امروز شورا رأس ساعت 9:20 دقیقه با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط بیادی آغاز شد ضمن اینکه در جلسه امروز هادی ساعی و پروین احمدی‌نژاد از غایبین جلسه بودند.

* در جلسه امروز اعضای شورای شهر ادامه بررسی لایحه بودجه سال 92 شهرداری تهران را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت بودجه نگهداشت، سرمایه‌ای به ترتیب با رقم یک هزار و 844 میلیارد تومانی در 6 هزار و 115 میلیارد تومانی تصویب شد.

* به گفته مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران پانصد و بیست و نهمین جلسه شورا یکشنبه هفته آینده و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد که در این جلسه قرار است ادامه بررسی لایحه بودجه سال 92 در دستور کار قرار گیرد.

* در جلسه امروز خسرو دانشجو سخنگوی شورای اسلامی تهران و علیرضا دبیر عضو هیئت رئیسه شورای شهر در چند نوبت بر سر نرخ تورم و گران شدن یا نشدن بنزین در سال آتی بحث کردند که در ادامه نیز پور‌زرندی معاون مالی و اداری شهر تهران به جمع آنها اضافه شد.

* در جلسه امروز پورزرندی با تاکید بر اینکه با اجرای فاز هدفمند‌سازی یارانه‌ها نرخ تورم صد درصد افزایش یافته است گفت: این در حالی است که بانک مرکزی نرخ تورم را در سال جاری 27 درصد اعلام کرده است.

* در جلسه امروز و با توجه به اهمیت داشتن لایحه بودجه سال 92 شهرداری تهران، اعضاء شورا تنها به بررسی این لایحه پرداختند که در پایان نیز شورایاری یکی از محلات در جلسه شورا حاضر و مشکلات محله خود را اعلام کردند.

* پروین احمدی‌نژاد یکی از غایبین جلسه امروز بود و این در حالی است که در هفته‌های گذشته نیز جلسات شورا یک یا دو غایب داشته است.

* انتقاد چمران به کاشانی نیز از درگیر حاشیه‌های جلسه امروز شورای شهر بود به طوری که کاشانی به هنگام صحبت مدیر شورایاری یکی از محلات قصد ترک جلسه را داشت که چمران خطاب به وی تأکید کرد: که باید تا پایان جلسه حضور داشته باشد.

که این صحبت به مذاق کاشانی خوش نیاید اما وی در ادامه و تا پایان جلسه ماند.

* انتقاد بیادی از وضعیت شهر نیز یکی از نکاتی بود که در جلسه امروز مطرح شد به طوری که وی تاکید داشت در حال حاضر گروهی زباله‌های شهر تهران را سرقت و از محل آن پولدار می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها