أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۳۴۶۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع مجلس با مسئولان وزارت صنعت و معدن و خودروسازان برگزارشد که طی آن کمیته‌ای مشترک برای تعیین قیمت‌گذاری خودرو تشکیل شد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، طی جلسه ای که عصر دیروز بین وزیر صنعت معدن و تجارت ، اعضای کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان حمایت ، معاون صنایع و اقتصادی وزیر صنعت و مدیران عامل 2 شرکت ایران خودرو و سایپا برگزار شد، کمیته ای ویژه مرکب از این اعضا به منظور بررسی قیمت های جدید اعلام شده برای خودرو ،تشکیل شد.

بر این اساس این کمیته ویژه جلساتی به صورت هفتگی برگزار می کند که طی آن نمایندگان و خودروسازان به بررسی دلایل افزایش قیمت ها و راهکار های کاهش تعادل قیمت در بازار می پردازند.

بر اساس این گزارش طی این جلسه مشترک امروز ، خودروسازان به بیان دلایل افزایش قیمت های اخیر و مشکلات مالی خود پرداختند که افزایش قیمت مواد اولیه و عدم دریافت تسهیلات مناسب حمایتی از جمله این موانع عنوان شد.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع نیز سوالاتی در خصوص علل افزایش قیمت مواد اولیه از وزیر صنعت پرسیدند و غضنفری نیز توضیحات کارشناسی در این مورد ارایه داد.

در همین ارتباط بهروز نعمتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:هدف از تشکیل کمیته ویژه ایجاد تعادل در قیمت خودرو است چراکه قیمت های جدیدی که به تازگی اعلام شده ، قابل قبول نیست و بیش از حد معقول بوده است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس از این نحوه قیمت گذاری ناراضی هستند و معتقدند که روش جدید تعیین قیمت ها غیر کارشناسی است و به ضرر مصرف کنندگان خواهد بود.

نعمتی تصریح کرد:نباید قیمت خودرو به بهانه افرایش نرخ ارز بیش از حد گران شود چراکه گفته می شود بسیاری از خودروها، ملی و  ساخت داخل هستند و نباید وابستگی زیادی به قیمت ارز داشته باشند.

 عضو کمیس یون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نخستین جلسه کمیته ویژه ،یک شنبه هفته آینده برگزار می شود و طی آن اعضای کمیسیون راهکارهای خود را برای ایجاد تعادل در بازار و کاهش قیمت خودرو ارائه خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها