کد خبر: ۱۱۳۸۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
598: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هر کسی که تا روز انتخابات به اختلافات دامن بزند، خائن محسوب می‌شود به این معنی است که زمینه فتنه بعدی در اختلاف بین مسئولین است و به همین جهت ایشان از ابتدای سال بر تعامل مسئولان و روسای قوا تاکید کرده‌اند.

به گزارش رجا‌نیوز از اصفهان، حجت الاسلام حمید رسایی که در مسجد جامع شهرستان درچه اصفهان سخن می‌گفت، با بیان اینکه قبل انقلاب، از نظر مادی هیچ چیزی از خود نداشته و به طور کامل وابسته بودیم گفت: برای درک بهتر این موضوع باید ایران امروز را با عراق و عربستان به عنوان کشورهایی كه وابسته به غرب بوده‌اند مقایسه كرد.

رسایی امنیت، رفاه، بهداشت، جامعه علمی، آموزش و پرورش و مواردي از اين دست در ایران را غير قابل مقايسه با عراق عنوان كرد و گفت: دستاورد‌ها و خودکفایی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و اجتماعی اصلا با وابستگی عربستان قابل مقایسه نیست چرا که عربستان با اینکه در کشورش امکانات و کالاهای لوکس به چشم می‌خورد، حتی توانایی ساختن کوچک‌ترین چیز‌ها را نیز ندارد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های مختلف از جمله هسته‌ای، پزشکی، نظامی و فضایی تصریح کرد: ملت ایران برای این‌ها انقلاب نکردند، بلکه هدف مردم از انقلاب این بود که آزاد و تنها بنده خدا باشند و خداوند نیز به افرادی که ایمانشان را حفظ کنند، وعده دفاع از آنان داده است.

رسایی در این راستا به امدادهای الهی در حوادثی همچون حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس و طوفان شن و همچنین به کودتای نوژه اشاره كرد و افزود: در کودتای نوژه یک آیت الله العظمی در راس کودتا قرار داشت، اما خداوند وعده داده است زمانی که ایمان خود را حفظ کردید، منتظر امدادهای غیبی نیز باشید.

نماینده مردم تهران تصريح كرد: کشور ما در ۱۰ سال نخست انقلاب درگیر تهدیدات نظامی بود و در جنگ عراق، ما با تمام جهان از جمله با پول عربستان، آواکس‌های آمریکا، زیر دریایی‌هاي شوروی، توپ‌های فرانسوی، سلاح‌های شیمیایی آلمانی و سربازان مصری و اردنی جنگیدیم اما به خاطر ایمان مردم و داشتن فرزندان بسیجی هیج کدام از این‌ها نتوانستند که این کشور را از بین ببرند.

دشمن فهميد كه كشتن بزرگان كشور فايده ندارد، هويت ما را نشانه گرفته است

رسایی اظهار داشت: امروزه تنها ایران مورد تهدید است و کسی در دنیا با سران بحرین و عربستان و چنین کشورهایی کاری ندارد چون اسلام آن‌ها، اسلام رسول الله (ص) نیست.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی در ادامه با بیان اینکه تمام ائمه ما توسط مسلمانان به شهادت رسیده‌اند تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی در تهدید‌های سخت علیه انقلاب اسلامی نیز به این نتیجه رسیده است که کشتن این ملت فایده نداشته و بایستی هویت آن‌ها را گرفت و باید دید که در خواص، علما، دانشگاهیان و مسئولین پای چه کسانی لغزنده است تا بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

وی اولین فتنه درونی نظام را ماجرای آیت الله منتظری دانست و افزود: دومین فتنه داخلی که شکل گرفت این بود که در سال ۷۶ عده‌ای با شعار خط امام و قانون‌گرایی بر سر کار آمدند، اما به جان امام و انقلاب و محرم و صفر افتادند که باطن آن‌ها در کنفرانس برلین برای مردم آشکار شد.

چشمتان را باز کنید؛ فتنه‌ها ولایت فقیه را هدف گرفته‌اند

نماینده مردم تهران سومین فتنه داخلی را فتنه ۸۸ دانست و بیان داشت: در این فتنه نیز بی‌بی سی منتظر خطبه خواندن آقای هاشمی در نماز جمعه و موضع‌گیری برخی از خواص درون جامعه بود.

رسایی با اين هشدار كه باید چشم‌ها را باز کرد چرا که پیکان فتنه‌ها به سمت ولایت فقیه بوده و هست، ادامه داد: افرادی هم که در فتنه‌های گذشته مردود شدند هنوز هم دم از ولایت فقیه می‌زنند و می‌گويند ولی فقیه مشکل‌گشا است، اما در عين حال تاكيد مي‌كنند كه خطبه‌های نماز جمعه من راه حل است.

وی در ادامه با تبیین ویژگی‌های ولی فقیه و با بيان به اینکه امروز ۲۴ سال از رحلت امام و شروع رهبری آیت الله خامنه‌ای گذشته است گفت: بهترین راه برای درک موفق بودن ایشان در رهبری کشور، درک این مساله است که دشمنان امام خمینی (ره) با ایشان دشمن و دوستان امام با ایشان دوست هستند و این بهترین شاخص برای این است که رهبر انقلاب دقیقا در مسیر امام راحل حرکت می‌کنند.

زمینه فتنه بعدی در اختلاف بین مسئولین است

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی همچنین به ماجرای یکشنه سیاه در مجلس اشاره كرد و با يادآوري سخنان اخير رهبر معظم انقلاب مبنی بر خائن بودن افرادی که به اختلافات دامن می‌زنند، بیان داشت: این سخن رهبر انقلاب به این معنی است که زمینه فتنه بعدی در اختلاف بین مسئولین است و به همین جهت ایشان از ابتدای سال بر تعامل مسئولین و روسای قوا تاکید کرده‌اند.

رسایی همچنین به لجاجت‌های بین مسئولین در طی این مدت اشاره کرد و گفت: این نیش و کنایه زدن مسئولین به یکدیگر از کنایه احمدی‌نژاد به مسئولین سایر قوا در نشست بزرگداشت هفته قوه قضائیه در مشهد شروع شد و با پاسخ دو رئیس قوه دیگر ادامه یافت و به همین دلیل رهبرانقلاب در خراسان شمالی تاكيد كردند که خاطرشان از مردم جمع است و خطاب به مسئولین گفتند که دشمن را شاد نکنند.

سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان خطاب به نمایندگان مجلس دردآور است

وی به ادامه یافتن اختلافات بین سران قوا اشاره کرد و گفت: پس از این ماجرا آقای علی لاریجانی سیاست احمدی‌نژاد را رابین هودی دانست و رئیس جمهور مجدد پاسخ داد، سپس احمدی‌نژاد از بازدید از اوین صحبت کرد و مجدد با رئیس قوه قضائیه نامه نگاری کرد و باعث شاد شدن دشمن شد، دوباره برخی نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح کرد و رئیس مجلس هم آن را در دستور کار قرار داد و این نمایندگان گفتند که این کار حق ما است.

نماینده مردم تهران در ادامه به موضوع حکم حکومتی اشاره كرد و با بیان اینکه حکم حکومتی برای جایی است که یک نفر بنا بر حکم ولی فقیه از حق خود می‌گذرد، تاکید کرد: اینکه رهبر انقلاب در جمع بسیجیان به نمایندگان مجلس دستور دهند که این طرح را از دستور کار خارج کند، دردآور است، اما چند روز بعد دوباره آقای احمدی‌نژاد دوباره گفت که می‌خواهد به مجلس بیاید و حتی حرف نمایندگان را نیز نشنید و رفت و با ادامه پیدا کردن این لجاجت‌ها کار به یکشنبه سیاه کشید.

رسایی در ادامه به دیدار سران سه قوه و برخی از وزرا و روسای کمیسون‌های اقتصادی مجلس با رهبرانقلاب اشاره كرد و گفت: در این دیدار رهبر انقلاب از مسئولین خواستند که به روی یکدیگر پنجه نکشند، به دلیل فشار آمدن به مردم به دلیل گرانی‌های اخیر از اقشار ضعیف حمایت شود و فرمودند در غیر این صورت گلایه مسئولین را به خداوند خواهند کرد و پس از این دیدار بود که جلسات خوبی بین مجلس و دولت تشکیل شد.

احمدی‌نژاد گفت شیخ الاسلام را برای قربانی کردن آورده‌ام

وی با بيان اينكه آن دسته از نمایندگان مجلس که پس از صحبت‌های رهبری، طرح استیضاح وزیر کار را به خاطر مرتضوی مطرح کردند، اولین مردودین این اتفاق بودند، ادامه داد: دومین اشتباه را احمدی‌نژاد انجام داد چرا که با اینکه به او گفته شد که وضعیت به نحوی است که وزیر به احتمال زیاد رای اعتماد خواهد گرفت اما گفت که شیخ الاسلام را برای قربانی کردن آورده‌ام و فیلم را پخش خواهم کرد.

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی با انتقاد از این عمل رئیس جمهور و بیان اینکه حتی اگر فاضل لاریجانی اشتباهی انجام داده باشد اما این مساله ارتباطی با رئیس مجلس و سپس با این استیضاح نداشت اظهار داشت: اشتباه سوم را رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان انجام دادند چرا که برخی از تعابیر آن‌ها نسبت به رئیس جمهور توهین آمیز بود.

رسایی اشتباه بعد را از سوی قوه قضائیه در بازداشت مرتضوی دانست و گفت: اگر تصمیم بر احضار و بازداشت متهمین بود بنا بر ادعاهای مطرح شده در این فیلم فاضل لاریجانی تخلف بزرگتری مرتکب شده و باید وی را هم بازداشت می‌کردند.

وی با اشاره به فرمايشات رهبرانقلاب پس از این حادثه گفت: مردم باید به تمامی مسئولین این را بفهمانند که در صورتی که از سخنان آقا تخطی کنند اول به آن‌ها تذکر داده و سپس سیلی به آنان خواهند زد و اگر کسی از مسئولین کام ملت را تلخ کرد، مردم در انتخابات با وی تسويه حساب خواهند کرد.

بر اساس استدلال برخي از دوستان، بايد شيطان را فتنه‌گر اصلي دانست نه كس ديگر

نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات افرادی که سران فتنه را مفتون می‌دانند، گفت: در پاسخ به این افراد که آمریکا و اسرائیل را فتنه‌گر می‌دانند باید گفت که براساس این استدلال خود شیطان را باید فتنه‌گر اصلی بدانیم نه کس دیگری را.

وی اظهار داشت: آنچه که باعث شد این افراد در سال ۸۸ اینچنین فتنه‌گری کنند این بود که در این سال تکیه گاهی داشتند که بزرگ‌تر آن‌ها محسوب می‌شد؛ کسی که امروز نیز دم از انتخابات آزاد می‌زند.

پنهان کردن اسناد نظام در آبدارخانه دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد از اتهامات مهدی هاشمی است

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در رابطه با مهدی هاشمی بیان داشت: این فرد علاوه بر اینکه یکی از مدیران اصلی فته ۸۸ بود، جرایم متعدد دیگری را هم انجام داده و پس از انتخابات از ایران گریخت و ۳ ماه پیش به یکباره به کشور بازگشته است.

رسایی با اشاره به اعتراض خود نسبت به آزاد شدن مهدی هاشمی از زندان افزود: با اینکه قانون برای نمایندگان مجلس مصونیت قائل شده است تا این فراد بتوانند حرف مردم را بیان کنند، اما با این حال خانواده آقای هاشمی، دادستان و رئیس سازمان بازرسی از بنده شکایت کرده‌اند.

برخی از افراد مجبورند با ۸ حلقه حفاظتی در بین مردم حاضر شوند

نماینده مردم تهران در ادامه به قضیه حمایت سید حسین خمینی از بنی صدر اشاره کرد و گفت: امام بین انقلاب و نوه خود، انقلاب را انتخاب کرد اما امروزه برخی از افراد بین فرزند خود و انقلاب، فرزندشان را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل مجبورند در راهپیمایی‌ها با ۸ حلقه حفاظتی در بین مردم حاضر شوند.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر به موضوع گرانی‌های اخیر اشاره كرد و با بیان اینکه قصد توجیه کردن این گرانی‌ها را ندارد گفت: این گرانی‌ها دلایل بسیاری دارد که می‌توان به تحریم‌ها، بعضی از بی‌تدبیرهای مسئولین، برخی عدم نظارت‌ها، برخی خیانت‌ها همچون خیانت خاوری و همچنین بحران جهانی اشاره كرد.

رسایی در پایان تاکید کرد: البته تمامی مسئولین بی‌تدبیر نیستند و در حال زحمت کشیدن هستند اما باید به این مسائل نسبت به اختلافات اولویت داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها