أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۴۲۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
رئیس جمهور اسلامی ایران در کمتر از یک هفته بار دیگر به استان هرمزگان برای افتتاح پروژه هایی در حوزه نفت و گاز به استان هرمزگان سفر می کند.
به گزارش 598 به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی کشورمان برای دومین بار در هفته جاری به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رییس جمهور سه شنبه هفته جاری نیز در سفری به هرمزگان یکی دیگر از پروژه های گازی طرح مهر ماندگار را در این استان افتتاح خواهد کرد.

بهره برداری از چند پروژه عمرانی نیز از جمله برنامه های احتمالی رییس جمهور در سفر به استان هرمزگان خواهد بود.

پنجشنبه هفته جاری نیز احمدی نژاد برای افتتاح طرح NGL سیری نیز به این استان سفر کرد.

کارخانه LNG سیری از ظرفیت اسمی تولید روزانه 143 میلیون فوت مکعب گاز طبیعی و 15 هزار بشکه انواع محصولات گازی همچون میعانات و مایعات گازی برخوردار است.

این کارخانه از ظرفیت تولید روزانه 1500 بشکه پتان، 4000 بشکه بوتان، 1400 بشکه میعانات گازی و 8000 بشکه پروپان برخوردار بوده که هر بشکه از این محصولات بین 600 تا 700 دلار در بازارهای جهانی خرید و فروش می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها