أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۴۴۲۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
محمود احمدی نژاد در در جلسه هیئت دولت:
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت تصریح کرد: هرگز به ناراحتی مقام معظم رهبری راضی نبوده و نیستم. وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: دولت تا آخرین لحظه مسئولیت خود نسبت به رهبری عزیز وفادار و در کنار معظم له خواهد بود. در این جلسه برخی از اعضای دولت نیز در فضایی معنوی و صمیمی در سخنانی بر پایداری دولت به استمرار مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تاکید کردند.
به گزارش پایگاه 598، رييس جمهور در نامه اي به رهبر معظم رهبري با تاكيد بر اينكه دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است تصريح كرد: اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود.

متن كامل پيام دكتر محمود احمدي نژاد بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري

با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت .

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

همچنین محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت تصریح کرد: هرگز به ناراحتی مقام معظم رهبری راضی نبوده و نیستم.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: دولت تا آخرین لحظه مسئولیت خود نسبت به رهبری عزیز وفادار و در کنار معظم له خواهد بود.

در این جلسه برخی از اعضای دولت نیز در فضایی معنوی و صمیمی در سخنانی بر پایداری دولت به استمرار مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تاکید کردند.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسائل اجرایی کشور مطرح و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

پیش از این نیز روسای قوه قضاییه و مقننه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب موضع خود را درباره بیانات روز گذشته رهبری اعلام کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
lمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۱۳۴
۱۶۴
آقای دکتر
ولی فقیه سرباز مطیع می خواهد نه دلبسته و ارادتمند که اگر مطیع بود دلبسته و ارادتمند هم خواهد بود والا . . . .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۱۱۰
۱۱۶
خدانگهدارت باشد اي مردبزرگ
ما كه مي دانيم شما در خط ولايت هستيد چشم دشمنان نظام كور كه تحمل ديدن شما راندارند
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۷۳
۷۲
بسم الله
به عمل کاربرآید...
انشاالله درعمل ببینیم
پاسخ
وهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۴۵
۱۵۴
خوب آقای احمدی نژاد این چیزایی که گفتی درست....چرا از کاری که کردی عذر خواهی نکردی؟؟
لابد با خودت میگی کار درست انجام دادن نیاز به عذر خواهی نداره؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
بی بی سی: احمدی نژاد عذرخواهی نکرد.

قابل توجه کسایی که خوشحالی دشمنو مثل پتک تو سر بعضیا میترکونن!
پاسخ
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳۵
اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها