أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۵۴۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پس از 9 روز پنجشنبه شب گذشته با حضور بسیاری از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد. در طی این روزها جمع کثیری از مخاطبین پایگاه تحلیلی خبری 598 با حضور در غرفه این پایگاه نقدها و نظرات خود را نسبت به عملکرد تحریریه 598 بیان داشتند. تصاویر ذیل مربوط به حضور برخی از مسئولین و مقامات کشوری در غرفه پایگاه 598 می باشد.
به گزارش پایگاه 598، نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی پس از 9 روز پنجشنبه شب گذشته با حضور بسیاری از فعالین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد.

در طی این روزها جمع کثیری از مخاطبین پایگاه تحلیلی خبری 598 با حضور در غرفه این پایگاه نقدها و نظرات خود را نسبت به عملکرد تحریریه 598 بیان داشتند. تصاویر ذیل مربوط به حضور برخی از مسئولین و مقامات کشوری در غرفه پایگاه 598 می باشد.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه با حمایت انجمن بازی سازان انقلاب اسلامی و حزب الله سایبر در شش بخش اصلی و چند بخش فرعی با موضوعات معارف اسلامی اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ نرم، بیداری اسلامی، بیداری ملت ها و سبک زندگی ایرانی- اسلامی دایر شده بود.





سردار حسام الدین موسوی مشاور ستاد کل نیروهای مسلح




دکتر لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی


حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی


سردار علی‌محمد نائینی، فرمانده دانشکده و پژوهشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین(ع)
 و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی



دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مجلس


حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری


حسن بيادي عضو شوراي شهر تهران


دکتر محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس


سعدالله زارعی نویسنده و تحلیل گر مسائل سیاسی



سردار محمد جعفر اسدی



حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل و سیاست خارجی رییس مجلس شورای اسلامی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها