أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۵۸۶۵
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
رئیس شورای بخش ایرندگان از توابع شهرستان خاش توسط اشرار مسلح ترور شده و به شهادت رسید.
به گزارش 598 به نقل از ندای انقلاب، روز گذشته (شنبه) حاج یعقوب ایرندگانی رئیس شورای بخش ایرندگان از توابع شهرستان خاش به هنگام خروج از جلسه‌ای که در محل آموزش و پرورش خاش برگزار شده بود، توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو هدف اصابت گلوله قرار گرفته و در مقابل چشمان تعدادی از اعضای خانواده‌اش به شهادت رسید. 

لازم به ذکر است؛ شهید ایرندگانی همچنین ریاست یک مجتمع آموزشی و مسئولیت پایگاه بسیج شهید معمار ایرندگان را برعهده داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
شهادت افتخار ماست
شهادت برادر عزیزم را به تمام امت اسلام تبریک و تسلیت میگویم
به خدا قسم شهید خونش را برای امنیت مردم مظلوم , برای عدالت و...فدا کرد بیایید تا اخرین نفس راهش را ادامه دهیم
کسانی که دست به این جنایت زده اند بیماران تمام عیار هستند زیرا هیچ انسانی هیچ بشر سالمی دست به همچنین جنایتی نمیزند. دیروز زرین امروز یعقوب فردا؟
بیایید فردا هلاکت آنها را نظاره کنیم نه...
بیایید هر کسی که قلبش برای صلح و ارامش و امنیت خانواده اش میتپد همه و همه دست در دست یکدیگر ایرندگان را پاکسازی کنیم هر کس به نوبه خود و هر کس به توان خود حتی هر کس یک قدم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها