يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۵۸۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیسیون صنایع در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد:
عضو کمیسیون صنایع مجلس با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کارگروه مشترک دولت و مجلس برای تدوین شیوه نامه جدید قیمت‌گذاری خودرو، گفت: با نهایی شدن این دستورالعمل، قیمت مصوب خودروها ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس با معاون تولید وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت در مورد قیمت‌گذاری خودروها برگزار شد و در این جلسه بر لزوم بازنگری در دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو و کاهش قیمت‌ها تأکید شد.

وی ادامه داد: این جلسه پیرو جلسه قبلی مجلس با وزیر صنعت و خودروسازان برای بازنگری در شیوه قیمت‌گذاری خودرو برگزار شد و در آن، هزینه‌های تولید خودرو، آنالیز قیمتی و شیوه‌های هزینه‌ای تولید‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در جلسه امروز میزان ارز‌بری خودروها مطرح و بررسی شد، گفت: قرار شد دستورالعمل و کلیات قیمت‌گذاری خودرو توسط کارگروه مشترک مجلس و دولت طی یکی دو جلسه آینده این کارگروه تدوین و نهایی شود.

وی با بیان اینکه پس از تدوین این دستورالعمل، قیمت همه خودروها براساس این چارچوب تعیین خواهد شد، گفت: در این صورت، قیمت مصوب خودروهای داخلی بین 10 تا 20 درصد تعدیل می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع همچنین از دستورالعمل سازمان حمایت در مورد اعمال قیمت‌های مصوب قبلی برای قراردادهای خرید خودرو با تاریخ قبل از 18 آذرماه خبر داد و گفت: قراردادهایی که تاریخ آنها پیش از این زمان باشد، مشمول قیمت‌گذاری قبلی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها