کد خبر: ۱۱۵۹۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱

سلام دلفان: فعالان جبهه فرهنگی انقلاب از سراسر استان به این مراسم آمده بودند همچنین مراسم به قدوم چند تن از مادران و پدران شهدا مزیّن شده بود. ناصر ...

اولین گردهمایی افسران فرهنگی لرستان با حضورحاج حسین یکتا، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) و به همت قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان، شنبه پنجم اسفندماه در سالن همایش‌های تربیت‌معلم علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد.

 

به گزارش سلام دلفان، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب از سراسر استان به این مراسم آمده بودند همچنین مراسم به قدوم چند تن از مادران و پدران شهدا مزیّن شده بود.

ناصر فرید، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان، بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی  از جمله مسؤولان حاضر در جلسه بودند.

2

3

 

4

نماینده مردم بروجرد سخنران اول مراسم بود. وی به متون دینی اسلام و تاریخ زندگی بشر در زمین اشاره کرد و تشکیل حکومت اسلامی را ضرورت برپایی دین دانست.

5

حاج حسین یکتا در این همایش به معرفی هدف‌ها و دستاوردهای بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج) پرداخت.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج)با اشاره به وظایف این بنیاد گفت: رصد، سازماندهی، آموزش تخصصی و حرافه ای و عملیات نیروهای فرهنگی از وظایف ماست.

 یکتا  افزود: در دوره اصلاحات بچه های مذهبی احساس کردند فضای کار فرهنگی در بدنه دولت محدود است لذا بصورت گروههای مردمی به فعالیت پرداختند و هرچند در دولت نهم این امر متفاوت بود اما پس از فتنه ۸۸ دوباره احساس کردند باید روی پای خود بایستند و ضرورت کار جبهه ای به وجود آمد.

6

ایشان در ادامه گفت: هنوز طول و عرض جبهه جنگ نرم مشخص نشده است همانطوری که محدوده تهدیدات دشمن هم مشخص نیست

وی به دستاوردهای این بنیاد اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای فعالیت‌های فرهنگی این بنیاد خواهید بود.

7

 

8

 

9

 

10

11

گردهمایی افسران فرهنگی لرستان

در انتهای مراسم از چند نفر از فعالان فرهنگی استان به خاطر فعالیت‌هایی که در عرصه فرهنگ و ارتقای فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده بودند تقدیر به عمل آمد.

مادران شهیدان دریکوند و سبحانی و پدر شهیدان فطرس و حسین یکتا اهدا کننده جوایز بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها