يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۶۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
زارعی:
کارشناس مسائل بین المللی گفت: آقایانی که می گویند با رابطه مسئله حل خواهد شد، آیا مصر در دوران حسنی مبارک که قلعه صهیونیست ها بود، پیشرفت کرد ومسائلش حل شد؟
به گزارش 598، سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "ندای انقلاب" در پاسخ به این سوال که برخی ها در کشور معتقدد که اگر مذاکره با آمریکا صورت بگیرد خیلی از مشکلات اقتصادی حل می شود، آیا رابطه با آمریکا در مسائل اقتصادی کشور تاثیرگذار است، افزود: آقایانی که می گویند با رابطه مسئله حل خواهد شد، به کشور هایی که رابطه بسیار نزدیک و حتی به عنوان یکی از حلقه های آمریکا به حساب می آیند نگاه کنند آیا  مصر در دوران حسنی مبارک  که قلعه صهیونیست ها بود، پیشرفت کرد ومسائلش حل شد؟

وی تصریح کرد: مسئولان و مقامات مصری امروز تاکید دارند که عدم پیشرفت مصر به دلیل  بی عدالتی و عدم توسعه یافتگی بوده که این نشان دهنده این است که مذاکره و رابطه چیزی را در حوزه اقتصاد به ملت ایران اضافه نمی کند.
 
این کارشناس مسائل بین المللی در ادامه افزود: امروز برای بهتر شدن اوضاع کشور باید به داخل نگاه  و آن را درست کنیم و دست به زانو بگیریم و بایستیم تا مسائل حل شود.

وی در پایان با بیان اینکه مقامات غربی به این مسئله اذعان دارند که  هیچ کشوری در منطقه به اندازه ایران از نظر اقتصادی، زیر ساختی ، علمی، رشد و امنیت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پیشرفت امروز ایران در منطقه و جهان درشرایط عدم رابطه و عدم مذاکره اتفاق افتاده است و بنابراین ما می توانیم همین مسیر را ادامه دهیم و سربلندی خود را حفظ کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها