أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۶۸۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش 598، محمد کرمی راد در گفتگو با سایت مرصاد با اشاره به اظهارات مطرح شده محمود زمانی در مستند مثلث در خصوص دریافت کمک های مالی یکی از سران فتنه از عناصر ضد انقلاب اظهارداشت: این فرد که در این مستند از آن نام برده شد، در مناظرات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرده بود که اگر باز هم جزایری به من کمک مالی کند، قبول می کنم زیرا از امام (ره) مجوز دارم. اما این مسئله ای نبود که مردم در برابر آن بی تفاوت باشند.
 
 
وی افزود: این اظهارات نشان می دهد که کسانی که ادعای ریاست قوای کشور را داشته اند، همانطور که در گذشته از جزایری ها پول دریافت کرده اند از ضد انقلاب نیز کمک مالی می گیرند.
 
 
این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: صحبت های مطرح شده در آن مستند برای بعضی از مسئولین زنگ خطری است که مراقب اطرافیان خود باشند تا مانند این افراد فتنه ایجاد نکنند.
 
 
کرمی راد در پاسخ به این سوال که کسانی که برای ریاست بر قوه مجریه تلاش می کردند و ادعای انقلابی گری داشتند چگونه شد که از ضد انقلاب کمک های مالی دریافت کردند، گفت: بی بصیرتی و هم کاسه شدن با ضد انقلاب باعث شد که این افراد دست به اقدامات این چنینی بزنند.
 
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم شورای اسلامی تاکید کرد: در سال 88 به دلیل حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس برای پی‌گیری حوادث فتنه آن سال، با بعضی از این آقایان به همراه دیگر نمایندگان دیدارهایی داشتیم که در تمامی این دیدارها بر مباحثی تاکید داشتند که هیچ سند و مدرکی نداشت و ادعاهایی بی اساس را مطرح می کردند که این نشان می دهد که افرادی که در اطراف آن‌ها بودند همگی حاشیه های اساسی داشتند و مسئله دار بودند و اطلاعات غلط به آن‌ها می دادند.
 
 
این تحلیلگر سیاسی خاطر نشان کرد: اظهارات محمود زمانی مسئله ارتباط جریان فتنه با ضد انقلاب و هم سویی آن‌ها را اثبات کرد که این را باید از اقدامات خوب و به موقع نیروهای امنیتی کشور دانست که آن را برای مردم روشن کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها