أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۱۷۲۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
جمعه شب گذشته با اکران فیلم «زیباتر از زندگی» مراسم شب های فیلم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به پایان رسید.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، جمعه شب گذشته با اکران فیلم «زیباتر از زندگی» مراسم شب‌های فیلم به پایان رسید.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که هر سال ده شب پیاپی میزبان هنرمندان، هنر دوستان و خانواده هایشان بوده است، امسال نیز از دوم تا یازدهم اسفند با 10 فیلم «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی، «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی، «خاکستر و برف» به کارگردانی روح اله سهرابی، «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم دوست، «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری، «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور، «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی، «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی و «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی افتخار میزبانی مخاطبین گرانقدرش را داشت.

در حالیکه دست اندرکاران و متولیان این برنامه نهایت تلاش خود را کردند تا با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبین در حد امکان آثار شایسته ای را برای نمایش انتخاب کنند و همچنین کیفیت این مراسم را جهت رضایت میهمانان خود بالا ببرند، با استقبال پرشور مخاطبین روبه رو شدند. استقبالی که در بعضی شب ها با اضافه کردن صندلی به سالن و حتی در مواردی با یک سانس اضافی مدیریت شد تا میهمانان در فضایی آرام بتوانند فیلم مورد علاقه خود را به تماشا بنشینند.

حضور چهره های سینمایی چون ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی، احمدرضا درویش، مجتبی راعی، محمد حسین حقیقی، انسیه شاه حسینی، کورش سلیمانی ، سید سعید سیدزاده، محسن علی اکبری، جواد اردکانی، بهرام بهرامیان، سعید سعدی، داود توحیدپرست، هادی مقدم دوست، مالک سراج، محمدرضا شجاعی، محمدرضا گوهری، پروانه مرزبان، صادق صادق دقیقی، علی محمد قاسمی، اتابک نادری، بابک کایدان، نقی نعمتی، سیامک ادیب و دیگر دوستان هنرمند زینت بخش این گردهمایی دوستانه بود.

از آنجایی که رضایت مخاطبین و میهمانان عزیز یکی از اهداف برگزارکنندگان این گردهمایی بود، سعی شد تا اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبین بیش از پیش بهبود و ارتقا یابد. امسال مخاطبین می توانستند علاوه بر تماس تلفنی با انجمن با مراجعه به سایت www.defacinema.com نیز که در پشت بلیت ها درج شده بود به اطلاعات لازم در مورد فیلم ها و جدول زمانی اکران آن ها  دسترسی پیدا کنند و حتی به صورت آنلاین در بخش نظر سنجی شرکت کرده و نظرشان را ثبت کنند.

یکی دیگر از بخش هایی که در حاشیه اکران فیلم ها در این شب ها شاهد آن بودیم نشست و گفتگوی صمیمانه با هنرمندان و عوامل فیلم های به نمایش در آمده در این شب ها  بود که این بخش نیز مورد استقبال هنرمندان قرار گرفت.

مراسم شب های فیلم هر سال اسفند ماه به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت ده شب برگزار می شود و با اکران ده فیلم برگزیده، میزبان دوستداران سینما و خانواده هایشان می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها