يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۷۳۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
گمانه‌زنی‌هایی در مورد دلایل درگیری مهاجم اینترمیلان و سرمربی تیمش مطرح شده‌اند.

به گزارش598، خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا،‌ روزنامه‌های ایتالیایی هنوز هم به درگیری آنتونیو کاسانو و آندرا استراماچونی دامن می‌زنند.

این دو در رختکن اینترمیلان با یکدیگر مشاجره داشتند که به ادعای برخی از نشریه‌ها، این مشاجره به درگیری فیزیکی تبدیل شده و با دخالت دژان استانکوویچ و ایوان کوردوبا خاتمه یافته است.

استراماچونی در کنفرانس خبری از این درگیری به عنوان یک بحث معمولی یاد کرده ولی مهاجم تیمش را از ترکیب نرآتزوری برای سفر به کاتانیا خط زده است.

اکنون گمانه‌زنی‌هایی در نشریه کوریره دلو اسپورت مورد دلیل درگیری مهاجم و مربی عنوان شده که در زیر به آنها اشاره می‌شود.

کاسانو دیگر رژیم غذایی خود را رعایت نمی‌کند. دیگر دلیلی که برای درگیری آورده شده این است که کاسانو در جریان تمرین باشگاه، به انتقاد از بازیکنان جوان تیم می‌پردازد و تمرکز آنها را بر هم می‌زند. دلیل سوم هم مسخره کردن ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین اینترمیلان در رختکن عنوان شده است.

پیش از این درگیری، صحبت‌هایی در مورد تمدید قرارداد کاسانو تا سال 2015 مطرح شده بود که با این اتفاق ممکن است به زمان دیگری موکول شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها