يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
سه تن از اعضای خبرگان رهبری خراسان‌رضوی با تاکید براینکه به آیت‌الله مهدوی کنی رای خواهند داد، از ارائه راهکار و پیشنهاد در راستای مشکلات اقتصادی و مهار تورم در سیزدهمین اجلاس خبرگان خبر دادند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، آیات عظام سید احمد علم‌الهدی، حسن عالمی و علی اصغر معصومی در ارتباط با سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری با خبرنگار فارس در ‌‌مشهد ‌گفت‌گوها کردند.

*حتما به آیت‌الله مهدوی‌کنی رأی می‌دهم‌

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد مقدس گفت: در صورت کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی شخصاً به ایشان رأی خواهم داد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ‌اظهار کرد‌:‌ در صورت کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی حتما بنده به ایشان رای خواهم داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بنده اطلاعی از کاندیداتوری آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی ندارم.

*آیت‌الله مهدوی‌کنی در بین خبرگان محبوب است‌

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی نیز گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و بنابراین حتما ایشان رای می‌آورند.

آیت‌الله حسن عالمی با اشاره به سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده خدمت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی ارادت خاصی دارم؛ حتما به ایشان در صورت کاندیداتوری رای می‌دهم.

وی افزود: البته باید توجه داشت که آیت‌الله مهدوی کنی از محبوبیت گسترده‌ای در میان اعضای خبرگان رهبری برخوردار هستند و بنابراین حتما ایشان رای می‌آورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با دیگر دستور کارهای سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از دیگر دستور کارهای سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری، طرح و بحث و تبادل نظر در مورد مشکلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: حتما مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها و تورم بازار به عنوان یکی از دغدغه‌های فعلی اعضا و به ویژه مردم در این اجلاس مطرح می شود؛ همچنین در بیانیه پایانی این اجلاس هم پیشنهاد‌هایی از سوی مجلس خبرگان در این مورد ارائه می‌شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی قرار است نماینده‌ای از دولت نیز در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری حضور داشته باشد.

*‌به آیت‌الله مهدوی‌کنی رای می‌دهم

عضو مجلس خبرگان رهبری از طرح مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: بنده در صورت کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان، به ایشان رای می‌دهم.

آیت‌الله علی‌اصغر معصومی نیز با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان اظهار کرد: در صورت اینکه آیت‌الله مهدوی کنی کاندیدا شوند، بنده به ایشان رای می‌دهم.

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 با اشاره به دیگر دستور کارهای سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری افزود: قطعا در دوروز برگزاری این اجلاس، مباحث اقتصادی از جمله مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی در بازار مطرح شده و گزارشات اقتصادی نیز در این جلسه بیان می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قطعا مباحث اقتصادی در سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

گفتنی است سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری 15 و 16 اسفندماه برگزار می شود.در این اجلاس انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان، انتخاب اعضا برای کمیسیون‌های مجلس خبرگان و همچنین انتخابات کمیته 5 نفره برای تنظیم بیانیه پایانی اجلاس در دستور کار خواهد بود و میهمان این اجلاس نیز عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما است که درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی سازمان متبوعش با نمایندگان خبرگان سخن خواهد گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
سلام خدا ایشون را برای کشور و رهبری نگه دارن.و اقایان ایشون رو هزینه نکنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها