يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۷۶۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی اینترمیلان بر این باور است که با وجود عملکرد بد در نیمه نخست، پیروزی در نیمه دوم حق این تیم بوده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از گازتا دلو اسپورت، اینترمیلان در دیدار این هفته خود در کالچو با نتیجه 3 بر 2 در زمین کاتانیا به برتری دست یافت.

نرآتزوری در نیمه نخست 2 گل دریافت کرد ولی در نیمه دوم با زدن 3 گل نتیجه را جبران و به 3 امتیاز بازی دست پیدا کرد.

آندرا استراماچونی در مورد این دیدار و بازگشت تیمش گفت: بازی را به خاطر شرایط حاکم بر ورزشگاه کاتانیا خیلی بد شروع کردیم. این در حالی بود که حریف یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را ارائه کرد. اشتباه بزرگی در گل نخست آنها مرتکب شدیم و خیلی ساده هم گل دوم را دریافت کردیم. بین 2 نیمه تغییراتی در ترکیب تیم دادم که موجب شد به بازی برگردیم.

وی افزود: پیروزی خیلی خوبی بود. تیمی را شکست دادیم که شرایط بسیار خوبی در جدول دارد. اگر آنها ما را مغلوب می‌کردند، در جدول بالاتر از ما قرار می‌گرفتند. باید بگویم اگر این بازی را می‌باختیم، به هیچ وجه نمی‌توانستم از عملکرد تیم راضی باشم ولی در پایان همه اعتقاد داشتند که پیروزی حق ما بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها