کد خبر: ۱۱۷۸۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
هواداران استقلال به شدت به پیراهن قرمز دروازه بان صبا اعتراض کردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم صبای قم و استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 17:20 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر رفتند كه با نتيجه 1 بر 1 به تساوي رسيدند.


* هواداران استقلال از صبح امروز مقابل در هتل خورشید محل اردوی آبی پوشان مستقر شدند. این هتل در فاصله 200 متری حرم حضرت معصومه (س) است. هواداران مقابل هتل، استقلال را تشویق می کردند.


* بازیکنان استقلال ساعت 15:10 دقیقه به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره) حرکت کردند.


* هواداران مقابل هتل بنری در دست داشتند که روی آن نوشته «استقلال محبوب قلب ها و ژنرال به شهر ما خوش آمدی»


* نیروی انتظامی در مقابل هتل مستقر بود و وضعیت را کاملا تحت نظر داشت.

 

* هواداران استقلال در شهر قم که به استقبال تیم رفته بودند وقتی متوجه نبودن فرهاد مجیدی در جمع استقلالی ها شدند، سراغ او را از مسئولان تیم می گرفتند.


* هنگام حرکت اتوبوس حامل کاروان استقلال به سمت ورزشگاه، حدود 40 ماشین از هواداران استقلال، اتوبوس تیم را همراهی می کرد.


* شهر قم بسیار شلوغ است و در مسیر ورزشگاه دیده می شود که هواداران دو تیم درحال رفتن به ورزشگاه هستند.


* هواداران تیم صبای قم با پرچم قرمز به ورزشگاه آمدند در حالی که از این مسابقه استقبال زیادی هم نشده و کمتر از 5 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.


* هواداران استقلال چند بنر با خود به ورزشگاه آورده‌اند که بر روی یکی از آنها قهرمانی استقلال در لیگ برتر تبریک گفته شده و زیر آن تاریخ 30/4/1391 درج شده است.


* بنرهای دیگر اختصاص به عکس‌های بزرگ امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی دارد.


* هواداران استقلال در شروع بازی شعار سرمی‌دادند «ورزشگاه خالیه اس اسی جا نداره» پس از این شعار تعداد تماشاگران استقلال در ورزشگاه بیشتر شد.


* میثم خسروی بازیکن تیم صبا به دلیل آنکه در فهرست 18 نفره نبود قهر و ورزشگاه را ترک کرد.


* هواداران استقلال سهراب بختیاری‌زاده، محمود فکری،‌ میلاد نوری و صمد مرفاوی را از تیم صبا تشویق کردند.


* یدالله جهانبازی داور مسابقه در هنگام گرم کردن با کادر پزشکی استقلال و همچنین امیرحسین صادقی صحبت کرد.


* به جز آرش برهانی، ویسنته آرزه و ساموئل سایر بازیکنان استقلال به سمت صمد مرفاوی سرمربی صبا رفتند و قبل از بازی از او برای حضور در میدان رخصت گرفتند.


* صمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی سرمربیان دو تیم استقلال و صبا برخورد صمیمی و گرمی قبل از بازی داشتند. محمود فکری و حمید بابازاده نیز همین طور رفتار کردند.


* ناظر بازی به عکاسان پشت دروازه صبا گفت که در جای قانونی خود قرار بگیرند و به همين دلیل این مسابقه با دو دقیقه تاخیر آغاز شد.


* علی فتح‌الله‌زاده در ورزشگاه حضور ندارد اما از سوی هواداران استقلال تشویق شد. آنها شعار سرمی‌دادند حاجی بلند شو!


* مهدی رحمتی امروز در غیاب مجتبی جباری کاپیتان استقلال است.


* بازیکنان صبا با بنری که رویش نوشته بود ورزش قم حامی مناطق محروم کشور وارد میدان شدند.


* اسکوربورد ورزشگاه قبل از شروع بازی دقیقه 70 را نشان می‌داد و ساعت هم 8 بود!


* قبل از شروع بازی تور دروازه استقلال مشکل داشت که مهدی رحمتی، علی حمودی را کول کرد تا او تور را درست کند.


*هواداران صبا بنرهایی آورده بودند که بر روی یکی از آنها نوشته شده بود؛ صبا محبوب محله شاه‌جعفر، بر روی یکی دیگر از بنرها نوشته شده بود صبا، تیمِ من تو قهرمانی


* صمد مرفاوی بعد از گلزنی تیمش به استقلال شادی نکرد.


* بعد از گل صبای قم حنیف‌ عمران‌زاده و مجتبی جباری از روی نیمکت ذخیره‌ها برای گرم کردن بلند شدند.

 

* سپاهانی ها در اتوبوس داشتند دیدار استقلال و صبا را تماشا می کردند که با به ثمر رسیدن گل صبا توسط رزاقی راد به هوا پریدند و شادی کردند. سپاهانی ها به قدری از به ثمر رسیدن گل صبا خوشحال شدند که شاید از برد خودشان مقابل گهر این همه خوشحال نشده باشند. گفته مي شود اردوي سپاهان به حالت انفجار رسيده است.


* اسکوربورد ورزشگاه هم که خراب بود خاموش شد.


* در پایان نیمه اول صمد مرفاوی از اینکه داور سوت پایان بازی را هنگام ضد حمله صبا به صدا درآورد معترض بود.


* امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی به گل تیم صبا اعتراض کردند و معتقد بودند ایمان رزاقی راد با خطا توپ را وارد دروازه حریف کرده است. اعتراض استقلالی‌ها پس از پایان نیمه اول ادامه داشت و میرشاد ماجدی پس از پایان نیمه اول به اتاق داوران رفت تا به گل تیم صبا اعتراض کند.


* با وجود اینکه حنیف عمران‌زاده مدافع است اما در غیاب مهاجمان محروم و مصدوم استقلال در نیمه دوم وارد زمین شد تا زوج آرش برهانی را در خط حمله تشکیل دهد. عمران‌زاده در نیم فصل اول هم در بعضی از بازی‌های این تیم در خط حمله بازی کرده بود. عمران‌زاده در 15 دقیقه ابتدایی حضورش در استقلال 2 موقیعت گل داشت که از دست داد!


* دقیقه 70 حامد لک دروازه‌بان صبا بیرون از خط طولی توپ را که در دستش بود شوت زد که کمک داور خطای وی را گرفت. همین موضوع باعث اعتراض لک و کادر فنی تیم صبا شد. همچنین هنگام ضربه آزاد مجتبی جباری، امیر حسین صادقی و سهراب بختیاری زاده با هم بحث لفظی پیدا کردند.


* صمد مرفاوی پس از اینکه داور اعلام به پنالتی به سود استقلال کرد و بازیکنان صبا بابت این مسئله اعتراض‌های شدیدی به داور داشتند، داخل زمین شد که اطرافیان تیم صبا وی را از زمین بیرون بردند.


* به هنگام ضربه پنالتی مهدی رحمتی پشت خود را به دروازه کرد تا این ضربه را نبیند. امیر قلعه نويی نيز هنگام ضربه پنالتی آرش برهانی به قدری استرس داشت که نمی توانست صحنه را تماشا کند.


* سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان صبا که در دقایق پایانی بازی اخراج شد به جای رفتن به رختکن به روی نیمکت نشست.


* هواداران استقلال پس از به ثمر رسیدن پنالتی و بازگشت استقلال به صدر جدول سرود قهرمانی سر دادند.


* سه هوادار استقلال به نوبت به زمین آمدند تا بازیکنان را در آغوش بگیرند. در حالی که بازیکنان صبا به داور معترض بودند یکی از هواداران استقلال داخل زمین شد و با تک تک بازیکنان این تیم روبوسی کرد و جالب اینجا بود که کسی به او کاری نداشت اما دقایقی بعد یکی دیگر از هواداران داخل زمین شد و به سمت خسرو حیدری رفت و او را بوسید اما این هوادار دستگیر شد.


* اعتراضات پياپي بازيكنان صبا جهانبازي، داوري مسابقه را به شدت عصباني كرده بود و وي را مجبور كرد كه در 4 دقيقه وقت اضافي بازي 6 كارت زرد و يك كارت قرمز از جيبش بيرون بياورد.


* حامد لک پس از بازی صبا مقابل استقلال، پیراهنش را درآورد تا پیراهن قرمزی که زیر آن پوشیده بود نمایان شود. همین مساله باعث شد هواداران استقلال به شدت به او اعتراض کنند.


* قلعه نويي پس از پایان بازی با یک جانباز عکس انداخت که آن جانباز یک عکس قدیمی از سرمربی استقلال را به وی تقدیم کرد.

 

* صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبا پس از پایان بازی به سمت یدالله جهانبازی داور بازی رفت و نسبت به تصمیم او که در دقایق پایانی برای استقلال پنالتی اعلام کرد، اعتراض کرد.


*رضا محتشم مربی دروازه‌بانان صبا که از بازی اخراج شده بود پس از پایان بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با او صحبت کرد.


* مهدی رحمتی با شعار «رحمتی حجازی» تشویق شد.


* آرش برهانی پس از پایان بازی به سمت محمود فکری مربی صبا رفت و او را در آغوش گرفت و با وی صحبت کرد.


* هواداران امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال را تشویق کردند.


* میکسد زون ورزشگاه یادگار امام (ره) شرایط خوبی ندارد و افراد متفرقه در این مکان حضور دارند. حتی برخی تماشاگران برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان در این مکان حاضر شده‌اند و همین امر کار خبرنگاران را دشوار کرده است.


* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی یک بر یک مقابل صبا در نشست مطبوعاتی حاضر نشد و به جای او مجید صالح رفت.

 

* حامد لک در پایان مسابقه و پس از خروج از رختکن وقتی امیر قلعه‌نویی را دید به سمت او رفت و با او خوش و بش کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها