يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۷۹۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صبای‌قم گفت: «در مورد داوری حرفی بزنم می‌خواهند من را اعدام کنند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ صمد مرفاوی پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل استقلال عنوان کرد: «بازی سختی مقابل تیم صدرنشین با بازیکنان باتجربه و توانمند داشتیم. من در طول هفته از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنانم کار کردم.»


وی ادامه داد: «در این دیدار هم در دفاع و هم در حمله خوب ظاهر شدیم و نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و گل اول را زدیم.»


سرمربی صبا با اشاره به 2 تعویض اجباری تیمش، یادآور شد: «ما ایمان رزاقی راد و یک مدافع خود را به دلیل مصدومیت تعویض کردیم و همین مسئله باعث شد تا در کارمان نقص ایجاد شود همه دیدند که بازی در اختیار و کنترل ما بود.»


مرفاوی در مورد قضاوت داور تاکید کرد: «درباره داوری که حرف می‌زنم می‌گویند مرفاوی به داوران معترض است اما من خودم مهاجم بودم و هنگامی که یک مهاجم بلند می‌شود مزاحمت او روی بازیکن دیگر خطاست. کاری به پنالتی ندارم اما قبل از این صحنه داور به سادگی از برخی خطاها گذشت. بازیکن استقلال روی مدافع ما خطای آزاردهنده‌ای کرد اما داور سوت نزد.»


وی افزود: «اشتباه داوری یک بار دو بار رخ می‌دهد اما نمی‌شود چند بار این اشتباه پشت سر هم به وجود آید. ما در این دیدار استقلال را آزار دادیم اما اشتباه داوری متاسفانه 2 امتیاز را از ما گرفت. زمانی هم که در مورد داوری صحبت می‌کنیم اعدامم می‌کنند اما متاسفانه همین موضوع 2 امتیاز حساس را از ما گرفت و امیدوارم در آینده به گونه‌ای باشد که این اشتباهات تکرار نشود.»


سرمربی صبا در مورد اینکه پس از چند بازی از حامد لک در بازی استفاده کرد، یادآور شد: «هر بازی شرایط خاص خود را دارد،‌ چون می‌دانستم بازیکنان استقلال قد بلند هستند و در توپ‌های ارسالی به دنبال ایجاد موقعیت هستند از لک استفاده کردم. همه دیدند که چقدر خوب کار کردیم اما متاسفانه داور یک بازیکن ما را اخراج کرد و 2 بازیکن ما را با دادن کارت 3 اخطاره کرد تا در دیدار آینده از داشتن آنها محروم باشیم.»


وی افزود: «امیدوارم در بحث داوری منطقی وجود داشته باشد، نهایتا این داور را 2 جلسه محروم می‌کنند اما این امتیازات به ما باز نمی‌گردد. با توجه به شرایط و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم مقابل سپاهان هدفمند بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها