يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۱۸۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
حضور ناگهانی شب گذشته مسئول خبرگزاری ایرنا در دانشگاه امام صادق(ع) با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش «تابناك»، علی اكبر جوان فكر  شب گذشته به طور ناگهانی در مراسم هیئت میثاق با شهدای دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) حاضر شد كه با واكنش شدید و در خور تقدیر این دانشجویان مواجه شد.

بنابر این گزارش، وی كه بهانه اینكه همراه حجةالاسلام ادیب یزدی ـ سخنران مراسم ـ به این مراسم آمده، از دانشجویان حاضر خواست كه اگر سوالی از او دارند بپرسند!، كه این مسئله اعتراض حضار در مراسم را به دنبال داشت.

گفتنی است پس از انتقاد شدید میثم مطیعی ـ دانشجوی این دانشگاه و مداح هیئت ـ و اعتراض دانشجویان نسبت به حضور جوان فكر در دانشگاه امام صادق(ع)، وی مجبور به ترك این دانشگاه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
هم باز مداح ما کم سیاست مدار داشتیم این ها هم اضافه شدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها