امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۱۹۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش فارس، محمد عباسی وزیر تعاون ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بابل اظهار داشت: معلمان باید ایثار و رشادت معلمان شهید را الگو قرار داده و در همانند شهیدان در مسیری گام بردارند که ملت خواهان آن است.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی توجه به معلمان و رسیدگی به امور به آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وزیر تعاون با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد شکاف بین اتحاد و تعامل مردم جامعه هستند، افزود: چه رهبر معظم انقلاب و چه ریاست جمهور درصدد ایجاد اتحاد و یکپارچگی در کشور بوده و احمدی‌نژاد به صراحت در مقابل این جو‌سازی‌ها اعلام کرد؛ بنده و همه مسئولان افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم و تحت فرمان رهبر معظم هستیم.
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور عدالت‌محور درصدد افتخارآفرینی و زنده کردن الگوهایی هستند که رو به کهنگی رفته و یکی از این حرکات‌های موثر توجه به معلمان و امورات آنها و رسیدگی به سیستم آموزش و پرورش است.
عباسی با اشاره به سال جهاد اقتصادی افزود: ارتقای کشور در بعد اقتصادی و توسعه همه‌جانبه با حضور موثر رسانه‌ها و تلاش رئیس جمهور شکل گرفته و این فرصت را فراهم می‌کند که دیدگاه‌های مفید معلمان در این عرصه‌ها تاثیرگذار باشد.
وی افزود: امروز 130 رسانه جهانی با سمپاشی افکار عموی کشور درصدد تضعیف نسل جوان برآمده اما ما باید حرفه‌آموزی لازم را داشته باشیم تا در مسیر تعالی کشور گام برداریم.
عباسی تصریح کرد: آنچه دشمن نشانه گرفته هویت انقلابی ما است و آنان که در گذشته با شرکت مواجه شدند به‌خاطر نداشتن هویت انقلابی و امروز رمز موفقیت نظام داشتن هویت انقلابی مسئولان کشور اسلامی ما است.
وی در پایان افزود: رمز موفقیت نظام ما ایجاد خودباوری و ایجاد اعتماد به نفس بین فرزندان و نسل جدید ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها