أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۹۰۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
همایش اکران کننده‌های مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور اکران کننده‌های آثار و حسن عباسی، نادر طالب‌زاده، ابوالقاسم طالبی و وحید جلیلی برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از عمارفیلم، همایش اکران کننده‌های مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور اکران کننده‌های آثار از سراسر کشور، تنی چند از داوران جشنواره برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در پنجشنبه و جمعه (17 و 18 اسفند) در حسینیه هنر برگزار شد، نادر طالب‌زاده، حسن عباسی و ابوالقاسم طالبی در نشستی صمیمانه به انتقال دغدغه‌های خود پرداختند.

این همایش با هدف آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات اکران کننده‌های مردمی و همچنین برنامه‌ریزی برای حل مشکلات فعلی و برنامه‌های پیش رو برگزار شد.

طالب‌زاده با طرح مسئله ضرورت تربیت نیرو در جمع اکران کننده‌ها حاضر شد و حسن عباسی نیز با جریان شناسی سینمای فعلی کشور به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخت.

کارگردان فیلم قلاده‌های طلا نیز با تاکید بر ولایتمدار بودن عمار به دیدار مقام معظم رهبری با برگزیدگان و دست اندرکاران جشنواره عمار اشاره کرد و گفت: تنها برای خدا کار کنید و از هیچ کس توقعی نداشته باشید.

مهمان ویژه این همایش حجه الاسلام غفوری معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود که در نشستی دوستانه با اکران کننده‌های مردمی راه‌های ارتباط هر چه بیشتر و نزدیکتر اکران کننده‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور را بررسی کردند.

یکی از بخش‌های این همایش برگزاری گعده‌هایی با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای اکران‌های مردمی بود.

شرکت کنندگان در این گعده‌ها با توجه به تجربیات خود در زمینه پخش آثار به انتقال تجربیات، راه‌های تولید محتوا از اکران‌ها و همچنین شیوه‌های بسط و گسترش اکران‌ها پرداختند.

در انتهای این همایش نیز وحید جلیلی مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار ضمن پاسخ به سوال‌های شرکت کنندگان، با محور قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با برگزیدگان و دست‌اندرکاران جشنواره عمار، افق‌های پیش روی اکران‌های عمار را بررسی کرده و به بیان فرصت‌ها و تهدیدهای آن پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها