أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۹۲۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
روز گذشته، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف با انتشار تصویری مدعی مصافحه ی محمود احمدی نژاد با مادر هوگو چاوز شد و این خبر، فوراً تیتر نخست رسانه های ایرانی شد، بسیاری سراسیمه موضع گرفتند و ... «انتخاب» نیز در دادم موج رسانه ای گرفتار آمد و اقدام به درج این تصاویر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ اما اگر این هیجانات و احساسات را اندکی کنار نهیم و به بررسی دقیق تصویر بپردازیم، به راحتی می توان به قطعیت رسید که تصویر نه تنها جعلیست که یک فتوشاپیست غیرحرفه ای دست به جعل این تصویر زده است.

اول: ابتدا به تصویر زیر و فلش های قرمز رنگ توجه کرده تا "جداسازی" ناشیانه، غیرحرفه ای و ضعیف "کله" و "سر "حاضران در تصویر را به وضوح مشاهده کنید (جهت ملاحظه تصویر با کیفیت بالا، اینجا کلیک کنید)

در واقع تنها اقدام رندانه فتوشاپیست، به تصویر کشیدن بخشی از صورت میرتاج الدینی در پشت سر احمدی نژاد است که در فیلم نیز در کنار رییس جمهور دیده می شود.


(جهت ملاحظه تصویر با کیفیت بالا، اینجا کلیک کنید)

دوم: هیچ خبرگزاری ، رسانه و عکاس معتبر و نامعتبر دیگری موفق به عکسبرداری یا فیلمبرداری از این صحنه نشده است! (با وجودی که صدها عکاس و فیلمبردار در این محل شلوغ حاضر بوده اند) و جالب آنکه در تنها فیلم منتشر شده از این اتفاق، چنین صحنه ای مشاهده نمی شود!

سوم: نکته ی بسیار مهم تر آن است که اساساً احمدی نژاد با فرد دیگری در این تصویر مصافحه کرده و فتوشاپیست روزنامه دیلی تلگراف، جای فرد مصافحه کننده (که یک مرد است) را با مادر چاوز، جا به جا کرده است!

به این تصویر و سایر کشفیات که توسط "ایران پی ان" تهیه شده، توجه کنید:

fotohamadch-2.gif


الف -در عکس شماره یک احمدی نژاد با یکی از حضار که شاید از بستگان هوگو چاوز باشد همدردی می‌کند و در عکس شماره دو با مادر هوگو چاوز همدردی می‌کند.

ب –حال به خطاهای مشهود در مونتاژ و کار فتوشاپی دقت کنید:

ب/1-دست احمدی نژاد و به اصطلاح دست مادر چاوز، همان دست وی با آن مرد است. استخوان‌بندی، رگ‌های بیرون زده، چگونگی قرار گرفتن انگشتان کنار یک‌دیگر، فاصله انگشت‌ها و حتی مقداری که مقدار ناخن احمدی نژاد از دست او بیرون آمده، مقداری از انگشت شصت که در داخل دست وی قرار گرفته و ... همه عین هم هست و محال است چنین اتفاقی بیافتد.

ب/2 –عکس دو عکس روی هم منطق شود، معلوم می‌شود که حالت سر احمدی نژاد، میزان خم شدن، با آن که مرد و زن هر دو هم قد هم نیستند و نحوه‌ی قرار گرفتن روی صورت یکی است.

ب/3 –حتی مقدار چین و چروک صورت ناشی از تأثر و حالت لب، خم ابرو و میزان بسته شدن چشم احمدی‌نژاد در هر دو عکس عیناً یکی است.

ب/4 –به دگمه پیراهن شخصی که پشت هر دو نفر ایستاده نگاه کنید. دقیقاً میزان فاصله‌اش با کت احمدی‌نژاد یکی است. مگر می‌شود در حالی که افراد در حرکت هستند و دوربین نیز در حرکت و اصلاً ممکن است هر عکس را عکاسی تهیه کرده باشند، یک نفر در دیدار با دو نفر به یک حالت و یک اندازه بایستند و نفر سوم پشت آنها نیز چنان فاصله‌اش را حفظ کند که به رغم تفاوت زاویه دوربین، حتی یک میلیمتر هم فاصله دگمه‌ی پیراهنش با کت یک نفر دیگر تغییر نکند. با پیچیده‌ترین برنامه‌ریزی‌ها پلیسی، امنیتی، تشریفاتی، عکاسی و ... نیز نمی‌توان چنین شرایطی را ایجاد نمود.

ب/5 –اگر به کلاه خاتمی که در گوشه سمت چپ عکس قرار دارد و فاصله آن و ... دقت شود، معلوم می‌شود نه تنها احمدی نژاد باید در یک حالت فیکس ایستاده باشد و افراد بیایند در همان حالت دست در دست او قرار داده و با او همدردی کنند، بلکه سایرن نیز باید منجمد شده باشد و هیچ حرکتی در این سالن نکرده باشد. همه باید مجسمه باشند تا چنین حالتی ممکن شود.

ب/6 –عکس فتوشاپی جعلی محل برش عکس برای نزدیک نشان دادن عکس احمدی‌نژاد با آن مرد و نیز دور نشان دادن عکس با به اصطلاح مادر چاوز به وضوح معین می‌گردد.

ب/7 –جاعل فتوشاپی آن قدر عجله داشته که حتی نکرده ابروی آن مرد را که در عکس زیر دماغ احمدی‌نژاد قرار گرفته خوب پاک کند و نیز میزان فاصله لبه‌ یقه‌ی پیراهن نفر پشت سر را کمی تغییر دهد.

اقدام غیراخلاقی برخی سایت های خبری

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ از سوی دیگر، برخی سایت های دیگر در اقدامی غیراخلاقی، با انتشار تصویری از "نوجوانی که در آغوش احمدی نژاد" است، چنین تیتر زدند که «تصویر: دختر چاوز در آغوش احمدی نژاد»... این درحالیست که چهره ی این نوجوان (که شبیه به دختران جوان است)، کوچکترین شباهتی با تصویر دو دختر چاوز (که پیشتر در سانه ها منتشر شده) ندارد!



همچنین خبرگزاری مهر در رد خبر فوق نوشت:
مهر، انتشار عکس و فیلمی که احمدی نژاد را در حال دلداری به مادر هوگوچاوز نشان می دهد، حالا  از پرحاشیه ترین خبرهای روز است. تصویری که امروز به عکس روز سایت Euronews  تبدیل شده و در داخل کشور هم با واکنشهای متفاوتی روبه رو شده است.
 
وقتی احمدی نژاد گیر افتاد
 

اولین واکنش به انتشار این تصاویر همان طور که انتظار می رفت از رسانه های دولتی بود. سایت «شبکه ایران» که سایت اینترنتی روزنامه دولتی «ایران» هم هست، با انتشار گزارش تصویری از روبه رو شدن احمدی نژاد با زنان در کشورهای مختلف، عکس جنجالی را حاصل از جواب ندادن «شگرد همیشگی احمدی نزاد» دانست: «دکتر احمدی نژاد همواره برای اعراض از دست دادن با زنان خارجی که با آداب اسلامی و ملی ایرانیان آشنا نیستند؛ از شگردی شناخته شده استفاده می کند که همان بالا آوردن دو دست به نشانه احترام است.در تصویر منتشر شده از برخورد رئیس جمهور با مادر هوگوچاوز نیز روشن است که رئیس جمهور همچون گذشته دستان خود را به نشانه احترام بالا آورده است اما این بار شگرد همیشگی دکتر احمدی نژاد با موفقیت روبرو نبوده و مادر داغدار چاوز در حالی که اشک از چشمانش سرازیر است، ناگهان دستان خود را بر روی دستان رئیس جمهور می گذارد ...»
 
وقتی فتوشاپ یک سایت را به معذرت خواهی وادار کرد
 
همزمان با انتشار این تصویر، یکی دوسایت خبری دیگر با انتشار عکسی دیگر مدعی شدند «دختر چاوز در آغوش احمدی نزاد» است. عکسی که البته بلافاصله جعلی بودن انتساب آن به دختر چاوز مشخص شد و خیلی راحت می شد متوجه شد که این عکس در یکی از سفرهای داخلی احمدی نژاد در بهمن ماه امسال گرفته شده و شخص مورد ادعا، پسری ایرانی است و نه یکی از دختران هوگو چاوز.
 
از سوی دیگر یک سایت خبری هم با انتشار گزارشی مفصل، مدعی شد عکس منتشر شده از احمدی نژاد فتوشاپی و جعلی بوده و عکس اصلی متعلق به پیرمردی دیگر است و نه مادر چاوز.
نویسنده گزارش این سایت خبری در پایان با اطمینان کامل از فتوشاپی بودن عکس جنجالی منتشر شده، از رئیس جمهور عذرخواهی کرده و می نویسد: «اخلاق و آداب اسلامی و رسانه ای حکم می کند به خاطر انتشار این تصویر جعلی، به سهم خود (به عنوان یکی از سایت های منتشرکننده) از آقای احمدی نژاد رییس جمهور، جداً عذرخواهی کرده و آرزو داریم خداوند نیز از سر تقصیرات و گناهان ناآگاهانه ما بگذرد و یازی کند تا از این پس نیز، در چنین مواردی که مستقیماً به آبروی انسان ها در میان است، لغزشی نداشته باشیم.»
هرچند تلاش ما برای یافتن منبع اصلی عکس مورد ادعای این سایت به نتیجه ای نرسید و مشخص نشد عکس این پیرمرد از کجا امده؟ پیرمردی که شباهت عجیبی به «محمد البرادعی» مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی هسته ای دارد. کسی که البته در این مراسم هم حضور نداشته است.
 
وقتی معاون رئیس جمهور تکذیب کرد
با بازگشت رئیس جمهور و هیأت همراه از ونزوئلا، خبرنگاران سراغ همراهان رئیس جمهور رفتند تا از آنان راجع به عکس جنجالی بپرسند. بهترین گزینه مصاحبه در این میان البته معاون رئیس جمهور بود که در فیلم موردنظر در کنار احمدی نزاد دیده می شد. روایت حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی از عکس جنجالی را به روایت خبرنگار سایت روزنامه ایران بخوانید: «تمامی روسای جمهور به مادر چاوز تسلیت گفتند، اما مادر پیر چاوز وقتی احمدی نژاد را دید بسیار متاثر شد و بارها گفت: پسرم شما را خیلی دوست داشت و چند بار تاکید کرد شما همانند پسرم هستید. احمدی نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت، اما عکس منتشر شده در سایت‌ها و مصافحه صورت گرفته را تکذیب می‌کنم. از آنجایی که بنده و دکتر صالحی شاهد ماجرا بودیم، هنگامی که مادر چاوز احمدی نژاد را دید به گریه افتاد و رئیس جمهور طبق معمول دست های خود را در مقابل هم فشرد و به عرض تسلیت به مادر چاوز پرداخت، اما به دلیل اینکه حال مادر چاوز دگرگون شده بود، با ابراز تأثر شدید ناگهان دستان رئیس جمهور ایران را در دست گرفت و بر صورت خود نهاد، درعین حال بنده عکس های شیطنت آمیز منتشر شده در سایت ها را تکذیب می‌کنم. البته بنده احتمال شیطنت رسانه‌ها را می‌دادم. دکتر احمدی نژاد با گفتن تسلیت از کنار خانواده چاوز و دختران و داماد چاوز گذشت و تنها در مقابل مادر چاوز برای احترام ایستاد و عکس مورد ادعا مربوط به این ملاقات نیست.»
 
عکس واقعی کدام است؟

یک جست و جوی ساده در اینترنت، شما را به عکس جنجالی می رساند. عکسی که سایت یاهو به نقل از خبرگزاری رویترز در شرح آن چنین نوشته است: «محمود احمدی‌نژاد (سمت راست) مراتب تسلیت خود را به النا فریاس به مادر هوگو چاوز،رئيس جمهور ونزوئلا در جریان مراسم ترحیم در آکادمی نظامی کاراکاس ابراز می‌دارد. این عکس توسط کاخ میرافلورس(کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا) منتشر شده است. »
 
به این ترتیب، خبرگزاری رویترز به عنوان منبع اولیه این عکس، آن را دریافتی از  کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا می داند. عکسی که خبرگزاری «شینهوا» نیز آن را متعلق به همین منبع می داند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۰
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
مجتبی گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۵
۱۰
سلام
دلایل شما برای من که سر رشته ای در کار کردن با این جور نرم افزار ها ندارم قابل قبول بود اما همین عکس به ظاهر تقلبی را می توان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان (yjc.ir)مشاهده کرد واقعیت را مشخص کنید!!!!!!!
پاسخ
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲۲۳
۱۷۸
کارتون عالی و خوب بود دفاع از رئیس جمهور وظیفه ی خبر گذاری هاست که اینو خوب انجام دادین
اما عکسهای اصلی ملاقات احمدی نژاد با مادر چاوز رو هم پخش میکردین
بالاخره قبول دارید که ملاقات کردن
شماهم قبول نکید ملاقاتی بوده آقای میر تاج الدینی قبول کردن و گفتن ملاقات بوده اما دست و مصافحه نبوده شما مثل اینکه خواستی زیاد دفاع کنید از اون ور افتادین
خود اصل عکس های ملاقات رو میزدید که مردم باورشون قطعی تر می شد

در ضمن کاش از همه ی کسانی که بشون تهمت زده میشه هم اینجور دفاع میکردین
نه اینکه به بعضی ها خودتون هم تهمت بزنید ولی بعضی ها رو در هر حال باید مبری از هر تهمتی بدونید
پاسخ
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۶۷
۲۰
یه سرم به وبگاه الف بزنید همه ی عکسارو توجیه کنید
پاسخ
بنده عاصی خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۵۲
۱۱۹
اصلا دلایلتون قابل قبول نبود. اتفاقا شما خیلی غیر حرفه ای به مقایسه دو عکس پرداختید. راسی یه مقاله هم بر ای "رجعت" میتونید بنویسید؟!
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۸:۱۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
آره.
مگر سوره بروج را نخوانده ای؟ ماجرای اصحاب اخدود را؟ آنها مسیحیان نجران بودند که در حدود صد سال قبل از عام الفیل توسط حبشی ها مسیحی شدند و همه معتقد به تثلیث.. بعد هم با پیغمبر قصد مباهله داشتند. ذرعه بن تبان (ذونواس) پادشاه یهودی شده حمیر آنها را به آتش می انداخت.. اما خدا آنها را مومن حساب می کند:
و ما نقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید

اصلا ابرهه را پادشاه حبشه فرستاد و ذنواس را کشت و بعد از آن تا چند سالی یمن در تصرف حبشه بود و بعد رفتن سیف بن ذی یزن به ایران و تقاضا از انوشیروان برای حمله به بمن و..


http://www.hawzah.net/Per/E/TarDefa.asp?URL=/Per/E/do.asp?a=ECCAAA1.HTM


اما غرض اینکه مومن کسی است که به آن چه می داند و اعتقاد دارد ایمان داشته باشد. برای همین مومن در بین مسلمانها خیلی کم است. اما در بین امتهای قبل مومن خیلی زیاد بود.


ممکن است یک کسی مثل آدم های بیسواد خودمان اطلاعات کمی داشته باشد و به همانها عمل کند و ممکن واقعی شود و ممکن است یک علامه با هزار ادعا به یک هزارم آنچه می داند عمل نکند و جهنمی شود.


اصحاب اخدود هم نمونه واقعی مومن بودند و شهید هستند اگر چه اعتقادشان لزوما درست نبود.


برای همین خدا می گوید هر کس ایمان بیاورد و عمل صالحی را انجام دهد خدا پاداش او را را خواهد داد:


ان الذین آمنوا والذین هادوا و النصاری و الصابین من آمن بالله و الیوم الاخر و عمل صالحا فلهم اجرهم عند ربهم و لا خوف علیهم ولاهم یحزنون" (بقره: 62)


مسلمان و مسیحی و یهودی و صابی ! من آمن بالله و الیوم الاخر و عمل صالحا


پس ایمان غیر از آن چیزی است که به امروز به آن دین اسلام می گویند. اسلام یعنی تسلیم در مقابل فطرت. همین است که خدا می گوید


من يتبع غير الإسلام دينا فلن يقبل منه وهو فالآخرة من الخاسرين.


خدا که حرفهایش متناقض نیست. شما اسلام را اشتباه معنا کرده اید.


کی گفته فقط تعداد محدودی که در برخی حادیث به آنها اشاره شده فقط رجعت می کنند؟ اساسا فلسفه رجعت برای چیست؟

مگر هر آدمی که دعای عهد را چهل روز بخواند مومن محض است که به او وعده رجعت داده اند؟
مگر اینکه هر کس سوره بنی اسراییل را شب جمعه بخواند به او وعده داده اند زنده بماند تا ظهور را ببیند گفته اند باید مومن محض باشد؟

چرا وقتی آقا نجفی قوچانی سیاحت غرب را نوشت کسی به او نگفت این افرادی که با شفاعت و طی کردن عذابهای برزخی بهشتی شده اند نمی توانند رجعت کنند؟

آیا شهدا رجعت نخواهند کرد که امام صادق علیه السلام صراحتا می گوید هر کس در انتظار بمیرد شهید است؟(بحارالانوار جلد ۴۲ صفحه ۱۲۶) اگر منظور منتظر واقعی است منتظر واقعی کیست؟
لابد کسی که این همه سال مشغول مبارزه با ظلم است و زندان و آخرش هم به سرطان او را می کشند منتظر نیست اما بعضی ها با صرف ادعا منتظر می شوند؟

حالا آنها هیچ. رهبری که خودت قبولش داری حتی کشته های مسیحی اجباری و سرباز وظیفه های ارمنی را شهید می داند و صریحا هم این را می گوید. کدام ادعا بزرگتر است؟


اصلا شیعه این آیه را چه جور تفسیر می کند؟

من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة ولنجزينهم أجرهم بأحسن ما كانوا يعملون

سوره نحل آیه ۹۷
آیا منظور همین حیات فعلی است؟ اصلا حیات طیبه در غیر حکومت امام معصوم علیه السلام امکان دارد؟ یا اینکه صرفا منظور آخرت است . ربطی به دنیا ندارد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
آفرین بنده عاصی خدا
حرفت درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۵۸
۲۶
598 کارت عا لی بو د از فتو شاپ هم فتو شاپتره اگر تیغ عا لم به جنبد زجا ی نبرد رگی تا نخو اهد خدای
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۵۷
۱۱۷
جناب کارشناس 598 پس لطفا بفرمایید چرا عکس جعلی کیفیتی بالاتر از عکس اصلی دارد.ضمنا چطور ممکنه دقیقا لباسی که احمدی نژاد در ونزوئلا به تن داشته همون رو جایی قبلا و اتفاقا با همون شال مشکی پوشیده باشه.
اگه واقعا جانب دار نیستی نظر بنده رو بذار تا مردم نظر بدن.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۶
۳۲
598، کار احمدی نژاد هیچ ایرادی نداشته هر آدم عاقلی اینو قبول داره پس نیاز به توجیه نیست بعدم اینکه رسانه های دولتی هم عکس مادر چاوزرا قبول دارن پس لطفا عکس اون پیرمرد را بردارکه چندان جالب نیست .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱۵۱
۴۱
این عکس ربطی به روزنامه دیلی تگراف ندارد، بلکه این عکس اولین بار توسط سایت خبرگزاری رویترز چاپ شده که به گفته این خبرگزاری برگفته از سایت کاخ ریاست جمهوری ونزوئلاست؛ در ثانی چه دلیلی وجود دارد که رویترز چنین عکسی را جعل کند ؛ ثالثا میر تاجدینی چنین عملی را تکذیب نکرده است، رابعا آنچه شما در بالا نوشتید بیشتر به داستان شبیه است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
قربون آدم چیز فهم، منم موافقم
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۲
سلام

مطلب سایت عصر ایران رو ببینید
به نظر این شخص البرادعی است!
پاسخ
علی
Thailand
۱۵:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۳
رییس جمهور مظلوم
پاسخ
سیّد
Norway
۱۸:۵۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۲
598 عزیز سلام،

آن آقائی که با احمدی نژاد مصافحه میکند هم فتوشاپ میباشد و اصلا از اقوام چاوز نیست.
آن آقا فردی بجز آقای البرادعی نمیباشد که در عکس دیگری مشغول مصافحه با آقای لاریجانی میباشد. آدرس زیر را ملاحظه نمائید که دقیقاً همان آقای البرادعی میباشد:
http://www.asriran.com/files/fa/news/1391/12/20/274493_292.jpg
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
۲
۳
عکس واقعی بوده آقای 598 و دوستان انحرافی عکس محمد البرادعی رو فوتوشاپ کردن نگاه کن به عکس اصلی : http://www.asriran.com/files/fa/news/1391/12/20/274493_292.jpg
پاسخ
خورخه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
احمق تا حالا با فتوشاپ کار کردی!
خر خودتی بنده 12 ساله کارمه عکس دوم فتوشاپه نه عکس مادر چاوز
پاسخ
بنده عاصی خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
جناب 598 یه بار دیگه به سایت انتخاب سر بزنید!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
من فتوشاپیستم با این حرفا هم کاری ندارم فقط بگم عکسو هر آماتوری ببینه میفهمه فتوشاپه! در ضمن از روی کنجکاوی سرچ کردم هیچ عکس دیگه ای از این صحنه نیست!!!مگه میشه واقعا! به اضافه اینکه تو فیلم اصلی هم اون آخونده سمت چپه احمدی نژاده اما اینجا سمت راسته!!!! این دیگه خیییلیییی تابلو ضایعه!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
حالا هر کی میاد خودشو فتوشاپیست معرفی میکنه
اگر همینطوری پیش برن میگم زندگیم فتوشاپه
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
فيلمشو هم مي توني بگي فوتوشاپه؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
اینا از بس رو دارن میگن فیلمشم فتوشاپه
اميرحسين
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
فتوشاپه فتوشاپه....البته عكسي كه ادعا ميكنيد(پيرمرده) فتوشاپه.....
يادش بخير اون بابايي كه زمان شاه ميگفت نواره نواره......
پاسخ
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱
۵
هرکس درمقام آشکارکردن حقیقت ودفاع ازاین نظام اسلامی مظلوم قدمی بردارد اجر عظیمی نزدخدادارد
پاسخ
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۰
چی میگی آقا جون؟! البرادعی این قدیه؟میشه بگید داره چیرو بوس میکنه؟ واقعاکه!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
احمدی نژادم دلش واسه البرادعی تنگ شده که داره گریه میکنه؟
بابا دست بردارید از خبرای دروغ
تصویر کاملا واقعیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
اگه عکس تقلبیه پس این فیلم چیه؟؟؟؟؟
http://titre1.ir/fa/news/9266/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
پاسخ
alitak
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳۵
اون شخصی که شما میگید احتمالا یکی از بستگان چاوز هست کسی نیس جزمحمد البرادعی که اون روز هم تو اون مجلس حضور نداشته و احمدی هم تا حالا با این تیریپ-شال و .._ تو مراسم های رسمی شرکت نکرده بود و همچنین کیفیت عکسی که شما میگید جعلی هست بیشتر از عکس به گفته شما اصلیه.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
از کی تاحالا البرادعی قدش از احمدی نژاد کوتاهتر شده؟!!!
hagh
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
اخه چقدر دروغ....اولا البرادعی با اون قدش از احمدی نژاد قد کوتاه ،کوتاه تره؟؟؟؟؟؟!!
دوما البرادعی داره بوس می کنه ربطی به این عکس نداره..سوما چرا لباسش همش سیاهه؟ تابلوهه کدوم عکس فتوشاپه.انقدر مردمو احمق فرض نکنید....
پاسخ
دثظشق
United Kingdom
۰۵:۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۲
اصلا خود زوم رسانه های غربی رو این موضوع مبین تفلبی بودن عکس هستش و اونا هم تو این چیزا ساقه دارن.غربی ها براشون خیلی عادیه که یه مرد با یه دختر جوان روبوسی کنه چه برسه به یه پیر زن اون هم تو اون موقعیت و اصلا اونا متوجه این چیزا نمیشن و براشون مهم نیست. ثانیا از اینهمه رئیس جمهور و مقامات بالا چطور شده که فقط احمدی نژاد انوسط مهم شده و واقعا اینهمه حوادث مهم تو اون روز رخ داده اصل ما جرا را که مهمتر از روبوسی یک مقام خارجیه بود تیتر سایت نشده !!
پاسخ
بارون
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
اولا فکر کنید که البرادعی کوچکتر از احمدی نژاد باشه که در حالت عکس سر البرادعی زیر چونه احمدی نژاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوما چرا حالت عکس البرادعی این طور به نظر میرسه که داره یه نفر رو بوس میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!من عکس اصلی رو که دیدم روبوسی لاریجانی با البرادعی بود!!برید خودتون رد سیاه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ممد خالوخلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
598 واقعا خودتی!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
دوست خوبم تلاش بسيار خوب و تاثير گذاري براي دفاع از اين كار آقاي احمدي ن‍ژاد انجام داديد ولي لازمه به اين مطلب توجه داشته باشيد كه مخاطبين هم از قوه استدلال و منطق و شعور برخوردار هستن. در واقع بايد بگم: بوي شراب ميزند خربزه در دهان مكن.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۷:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
فقط باید گفت امثال شما دچار جنون جنسی هستند که اینجا مثال خربزه و شراب را می زنند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
سلام خداوکیلی بنده ازطرفداران این دولتم هرچنددوسال آخرافتضاح بار آورد ولی باورش سخته شما هم شایدخواستید صورت مسئله را سفید نشون بدید
پاسخ
مبارز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1391/12/20/239477_376.jpg
خودتو نخندون ، مردم رو چی فرض کردین ؟؟
خودتونین
پاسخ
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
شنیدم قبلنا یکی بوده هی میگفته نواره نواره
شما هم بگید فتوشاپه فتوشاپه
ببینیم آخر به کجا میرسیم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
طرف 90تا بند و طنابم انداخته به موضوع
بابا خودتونین
پاسخ
داداش
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بس كنيد چقد دروغ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

598 خووووووب رييييييييييييييييديييييييد خوب
پاسخ
رضا
Japan
۱۳:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
598 . انقدر خودتو با اين مقاله پاره کردی که چی . آخرش گندش در اومد . اسم خودتونم گذاشتين تحليل گر .شما بريد همون فرزانتونو بچسبين و چشم دژمن رو کور کنين ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها